اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف خونین در کرمان/

7 کشته و مجروح در محور زرند ـ راور

خبرگزاری فارس: حادثه رانندگی در محور زرند - راور هفت کشته و زخمی برجای گذاشت.

7 کشته و مجروح در محور زرند ـ راور

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه خودروی سنگین عصر پنجشنبه در محور زرند ـ راور یک نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.

در این حادثه یک دستگاه کشنده هوو، یک دستگاه سواری سوزوکی، یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه کشنده دانگ فونگ در حوالی گردنه ده‌‌علی‌رضا محور زرند ـ راور با یکدیگر برخورد کردند.

بر اثر این برخورد کانتینر 40 فوتی با محموله سنگ‌آهن از روی تریلر خارج شده و کشنده دانگ فونگ پس از طی مسافت 300 متر به شانه سمت راست جاده برخورد و متوقف شد.

یکی از سرنشینان سواری سوزوکی در صحنه جان خود را از دست داده و شش نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان سینای زرند منتقل شدند.

عبدالله مبارکی فرمانده پلیس راه چترود علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده کشنده هوو به علت عدم توانایی در کنترل و هدایت وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در شیب اعلام کرد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

به گزارش فارس، همزمان با این حادثه یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تریلر در این محور و در حوالی گردنه عیسی‌آباد با یکدیگر برخورد کرده و راننده پراید مجروح شد.

علت این حادثه در دست بررسی است.

محور زرند ـ راور از محورهای حادثه‌خیز استان کرمان است که حوادث بسیاری در این محور روی می‌دهد و ضرورت دارد تا مسئولان در مورد دو بانده کردن این محور چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول