اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی اصفهان خبر داد

پرداخت 14 میلیارد تومانی بدهی داروخانه‏ها

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی اصفهان گفت: بدهی 14 میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی به داروخانه‏ها پرداخت شده است.

پرداخت 14 میلیارد تومانی بدهی داروخانه‏ها

احمد اسماعیلی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پرداخت معوقه‌ها سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: مبلغ  14 میلیارد تومان که بدهی سازمان تأمین اجتماعی به داروخانه‏ها را تشکیل می‏دهد تا دی‌ماه سال گذشته پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دستور پرداخت بدهی‏های سازمان به پزشکان، دندان‏پزشکان و پاراکلینیک‏ها تا آبان‌ماه 1390 صادر شده است، تأکید کرد: مبلغ این بدهی‏ها تاکنون مشخص نشده است.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در مورد زمان پرداخت بدهی‏ها تصریح کرد: دستور پرداخت بدهی‏ها داده شده است و امید است تا پایان هفته جاری این بدهی‏ها پرداخت شود.

وی در مورد تعهدات دولت به سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: دولت براساس قوانین، تعهداتی نسبت به سازمان تأمین اجتماعی دارد و در حال حاضر در حال پرداخت این تعهدات است و سازمان این امکان را پیدا می‏کند که بدهی‏های مراکز طرف قرارداد را پرداخت کند.

اسماعیلی به پرداخت بدهی‏های بیمارستان‏ها اشاره کرد و اظهار داشت: بدهی‏های بیمارستان‏ها تا تیرماه سال 1390 پرداخت شده و امید است که در هفته آینده مابقی بدهی‏ها، به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول