اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

لزوم اولویت‌بندی پروژه‌های شرکت برق در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: اجرای پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان گنبدکاوس باید اولویت‌بندی شود.

لزوم اولویت‌بندی پروژه‌های شرکت برق در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در نشست مشترک با شورای اسلامی شهر گنبدکاووس که با حضور منتخب و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در محل شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: شورای اسلامی شهر حلقه واسط بین مردم و دولت است که باید در خصوص مسائل و مشکلات برق به تنویر افکار عمومی بپردازد و مسئولان نیز برای رفع مسائل برق زمان‌بندی داشته باشند تا با توجه به امکاناتی که موجود است به مردم خدمت‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: هر چند اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق متناسب با نیازهای شهرستان نیست، اما باید نیازها اولویت‌بندی شود و به مردمی که توقع خدمت دارند خدمت‌رسانی انجام شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به همکاری شرکت توزیع برق در واگذاری انبار این شرکت و تخریب آن در راستای اعتلای میراث فرهنگی و ثبت جهانی برج قابوس افزود: با توجه به نیازهای اعتباری این شرکت برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان اجرای طرح‌های برق‌رسانی نیازمند مساعدت شورای اسلامی شهر است.

احمدی متذکر شد: باید در خصوص رفع مشکلات افت ولتاژ برق برای دو ماه آینده که شهرستان با گرمای شدید و مصرف بالای برق مواجه می‌شود از هم اکنون اقدام شود.

محمدرضا شهرکی رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز گفت: گنبدکاووس دومین شهر استان است که با توجه به شرایط جوی و دمای بالای هوا دچار فرسودگی شبکه‌های انتقال برق و پایین بودن ولتاژ مشترکان شهری و روستایی است و با توجه به سرعت توسعه شهری برق‌رسانی به مجتمع‌های مسکونی و تجاری جدید باید در برنامه‌ریزی مدیران لحاظ شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول