اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

100 آموزشگاه قاینات نیازمند مقاوم‌سازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: بیش از 100 آموزشگاه در سطح شهرستان نیازمند مقاوم‌سازی است.

100 آموزشگاه قاینات نیازمند مقاوم‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در بازدید از 9 روستای بخش زهان در جمع مردم روستاهای کبودان و همایون اظهار داشت: در حال حاضر چهار آموزشگاه در این شهرستان در حال مقاوم‌سازی است که مقاوم‌سازی دبستان و راهنمایی روستای کبودان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب متعلق به مردم است و مردم حضور خود را در تمام صحنه‌ها نشان می‌دهند، گفت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و خود مردم از آن حمایت و مراقبت می‌کنند.

فرماندار شهرستان قاینات افزود: ما نیز وظیفه داریم به‌عنوان خادم مردم در خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

حبیبی‌منش تصریح کرد: مسئولان نظام، مسئولان مردمی هستند که با همدلی و همراهی مردم در بحث خدمت گام بر می‌دارند.

وی بر مشارکت مردم در اجرای طرح‌های روستایی و اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در روستاها تأکید کرد و گفت: اگر مردم در اجرای پروژه‌ها با دولت همراهی نکنند امکان تسریع در اجرای پروژه‌ها نخواهد بود.

فرماندار قاینات با اشاره به توجه دولت به عمران و توسعه روستاها افزود: امسال با پیگیری‌های به عمل آمده یک سالن ورزشی روستایی در روستای افین مرکز دهستان افین احداث خواهد شد.

حبیبی‌منش ایجاد و راه‌اندازی خانه ورزش روستایی را از جمله اقدامات دولت در روستاهای کوچک برشمرد و تصریح کرد: برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها به ویژه روستاهای کوچک خانه‌های ورزشی با تجهیزات راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح 3-3-6 آموزش و پرورش گفت: 400 کلاس برای اجرای این طرح در شهرستان نیاز است که پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته است.

فرماندار قاینات با اشاره به ابلاغ اجرایی شدن کارگروه توسعه بخش کشاورزی از سوی هیئت دولت گفت: برنامه محوری سال 91 تأکید برای توسعه بخش کشاورزی و اشتغال در این بخش است.

حبیبی‌منش کشاورزی را رکن اصلی تولید و درآمد و اشتغال برشمرد و با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: ضمن اجرایی شدن فرمایش مقام معظم رهبری در سال 91 از تورم در بازار کاسته و رونق اقتصادی و اشتغال را در کشور به دنبال خواهد داشت.

وی از روستاهای همایون، کبودان، سرروان، فخاران، باغستان و جان احمد در بخش زهان بازدید کرد و ضمن دیدار حضوری از مردم مشکلات آنان را بررسی و در راستای رفع مشکلات راه‌سازی، توسعه و مقاوم‌سازی مدارس، احیا و مرمت قنوات، ‌آبرسانی اجرای طرح‌های هادی، آبخیزداری و آبخوان‌داری و آنتن‌دهی تلفن همراه قول مساعد داد.

در این دیدار که مدیران شهرستان بخش زهان حضور داشتند فرماندار قاینات از اجرایی شدن بیش از 70 درصد مصوبات دولت در استان و شهرستان خبر داد و گفت: اجرایی شدن این مصوبات تحولات چشمگیری در توسعه و عمران روستا و شهر به وجود آورده است.

وی افزود: این دهگردشی با هدف بررسی مشکلات و تأمین اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی سال 91 انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول