اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد

ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آبادان از ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در آبادان و امیدیه با برگزاری کارگاه آموزشی تولید ورمی کمپوست در این مناطق خبر داد.

ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در آبادان

محمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جهاد کشاورزی آبادان در راستای ارتقای کمی و کیفی بخش کشاورزی در منطقه همچنان در حال خدمات‌رسانی به کشاورزان است.

وی افزود: در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و با حمایت و توجه مضاعف مسئولان استانی بیشتر می‌توان در بخش کشاورزی منطقه مؤثر واقع شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان اضافه کرد: تلاش برای رساندن جایگاه کشاورزی به عنوان منبع اقتصادی بهینه، همواره از اصول پایه و ریشه‌ای این اداره بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کشاورزان نیز باید همواره تعامل همه‌جانبه‌ای با جهاد کشاورزی داشته باشند، خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی تولید ورمی کمپوست از زباله‌های خانگی در آبادان در حال برگزاری است.

ادریس‌پور بیان کرد: در این کارگاه آموزشی 30 تن از کشاورزان در سایت ملی ffs روستای ابوشانک از توابع بخش مرکزی شهرستان، آموزش‌های تئوری و عملی تولید ورمی کمپوست فرا گرفتند.

وی با اشاره به برخی از محصولات صادراتی از این منطقه تصریح کرد: از جمله محصولات صادراتی بنادر آبادان ـ اروندکنار و چوئبده به کشورهای کویت، امارات متحده، قطر، آفریقای جنوبی، کانادا، استرالیا و انگلیس عبارتند از برنج، کشمش، کیوی، انار، سیب درختی، خرمالو، انجیر، خرما، شیره خرما و ... که بسیار ارزشمند و مهم هستند.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با بیان اهداف برگزاری کارگاه مذکور خاطر نشان کرد: این کارگاه با هدف تولید آلی و زیستی از ضایعات کشاورزی و خانگی، کاهش زباله‌های خانگی در محیط روستایی و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال توسط اداره ترویج و آموزش مدیریت جهاد کشاورزی آبادان و امیدیه برگزار شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط و استانی در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش شاهد اعتلای جایگاه بخش کشاورزی در این منطقه و حمایت بیشتر کشاورزان باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول