اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

سلوک اخلاقی در تکریم ارباب رجوع در صدر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی سلوک اخلاقی و معنوی را در رفتار با ارباب رجوع در صدر قرار دهند.

سلوک اخلاقی در تکریم ارباب رجوع در صدر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند و بر گردن همه مسئولان حق دارند بنابراین ضروری است نسبت به خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به آنان از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی با بیان اینکه مردم انتظار رفتار عادلانه همراه با سلوک معنوی و انسانی را دارند، افزود: ما باید در ادارات خود رسیدگی به ارباب رجوع را مهمترین واجب برشمرده و آن را همچون عبادت تلقی کنیم.

با وقار ادامه داد: بر اساس آمار هم اکنون در کشور ایران حدود 3 هزار عنوان پست و مقام وجود دارد و با در نظر گرفتن 219 هزار شهید گلگون کفن ایران هر پست حاصل خون 73 شهید است.

وی بیان داشت: همه مسئولان باید با علاقه و دلسوزی بیشتر و رعایت وجدان کاری به مردم و انقلاب خدمت کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند تقویت تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است، خواستار برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه ابراز داشت: برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری با حمایت و استفاده از قابلیت‌های بخش خصوصی واحدهای تولیدی راکد این شهرستان فعال می‌شوند.

فتح‌آقا محمداوغلی گفت: اولویت اصلی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بر رونق اقتصادی منطقه متمرکز شده است.

وی در ادامه از عملکرد فرماندهی انتظامی به دلیل کاهش چشمگیر آمار تصادفات در تعطیلات نوروز و کشف تمام سرقت‌های انجام شده در این ایام قدردانی کرد.

این مسئول همچنین با گرامیداشت 9 اردیبهشت روز شوراها، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را به تفاهم و همدلی سفارش کرد و از تلاش‌های چند روز اخیر شهرداری مشگین‌شهر به دلیل آسفالت معابر این شهر تجلیل کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول