اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هماهنگی با هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفت

بهینه‌سازی مرغداری‌های نیشابور با اختصاص 13 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: طرح بهینه‌سازی مرغداری‌های شهرستان با استفاده از 13 میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

بهینه‌سازی مرغداری‌های نیشابور با اختصاص 13 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی اداره مذکور، سیدغلامرضا نبوی‌نامقی اظهار داشت: این طرح در راستای هدفمندسازی یارانه‌ها و با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت مرغداری‌ها انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور افزود: این برنامه ضمن افزایش کیفیت و میزان تولید، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف سوخت مرغداری‌ها نیز ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 14 واحد دیگر از مرغداری‌ها در مناطق و بخش‌های مختلف شهرستان (معادل 85 درصد کل طرح) تا پایان سال 90 از این طرح بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: عملیات بازسازی و بهینه‌سازی در این واحدها که در مجموع دارای 280 هزار قطعه ظرفیت تولید بوده‌اند نیز به انجام رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: این طرح شامل تجهیز و نوسازی سالن‌ها، آب‌خوری، دان‌خوری، عایق‌بندی، بهینه‌سازی سیستم گرمایشی، نصب هیترهای کم‌مصرف، نصب سیستم تهویه مرطوب و دریچه‌های تهویه و بهره‌گیری از سیستم اتوماسیون در این مرغداری‌ها است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور اضافه کرد: با این برنامه ضمن افزایش 50 درصدی میزان تولیدات در مصرف سوخت نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول