اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سایت 2 منطقه ویژه پارس:

شرکت‌های پارس جنوبی از برنامه‌های فرهنگی کنگان حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر سایت 2 منطقه ویژه پارس گفت: شرکت‌های پارس جنوبی از برنامه‌های فرهنگی کنگان حمایت می‌کنند.

شرکت‌های پارس جنوبی از برنامه‌های فرهنگی کنگان حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد علی صرامی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: توجه به فرهنگ و هنر در کنگان امر بسیار مهمی است و به ویژه در شرایط کنونی این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مهم‌ترین مسئله برای حمایت از کارهای فرهنگی و هنری است و جوانان برای اجرای برنامه‌های خود باید فضای کافی و امکانات لازم را در اختیار داشته باشند.

مدیر سایت 2 منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: شرکت‌های پارس جنوبی از برنامه‌های فرهنگی و هنری در کنگان حمایت می‌کنند و امیدوار هستیم با این امر شاهد رشد بی‌نظیر فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز با بیان مسائل مختلف فرهنگی شهرستان و لزوم حمایت شرکت‌ها از برنامه‌های فرهنگی کنگان اظهار داشت: جمعیت کنگان به طور چشمگیری رو به افزایش است و بخش عمده جمعیت این شهرستان را نیروهای پارس جنوبی و پارس کنگان تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: با توجه به وجود قومیت‌های مختلف در این شهرستان و اسکان آنها در شهرهای مختلف کنگان، خطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیاد است و باید نسبت به این موضوع تدبیری شایسته داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن، تقویت و گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی است و باید در این مسیر تلاش مضاعفی داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان و زیر سئوال بردن ارزش‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در چنین شرایطی باید نسبت به گسترش فرهنگ اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول