اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه چهارمحال و بختیاری:

افتخارآفرینی‌های پاسداران نقطه عطف جنگ‌های جهان است

خبرگزاری فارس: سپاه چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای آورده است: افتخارآفرینی‌های پاسداران در کنار بسیج و سایر نیروها نقطه عطفی در تاریخ جنگ‌های نظامی جهان محسوب می‌شود.

افتخارآفرینی‌های پاسداران نقطه عطف جنگ‌های جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دوم اردیبهشت 1358به فرمان موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد تا نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا در کنار تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبلوری شگرف یابد.

در این بیانیه آمده است: نیروهایی که برآمده از بطن انقلاب بودند، مردانه پا در میدان‌های مبارزه و رشادت گذاشتند و با عزم و اراده‌ای پولادین در دوران دفاع مقدس و نیز در حفظ پایه‌های این نظام  الهی در دیگر عرصه‌ها دشمنان را به شکست وا داشتند.

این بیانیه با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم این نهاد انقلابی می‌افزاید: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در باره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرموده‌اند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیز برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جایگاه و اعتباری خاص قائل هستند.

وی در یکی از فرمایشات گهربارشان می‌فرمایند: "سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است، چرا که از بطن انقلاب روییده، رشد کرده و رو به کمال است".

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی شک؛ عبور افتخار آمیز و مقتدرانه‌ نظام از برهه‌های سرنوشت‌ساز چون اغتشاش‌های ضد انقلاب در سال‌های 58 تا 60، دوران همیشه جاوید و ماندگار دفاع مقدس و آزمون‌های بزرگ بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری همگی مرهون حضور شکست ناپذیر و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع از نظام بوده است و افتخار آفرینی‌های پاسداران در کنار بسیج و سایر نیروها در دوران دفاع مقدس، نقطه عطفی در تاریخ جنگ‌های نظامی جهان محسوب می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: چون سپاه علاوه بر جنگ افزارها و ادوات نظامی، عناصر و عوامل معنوی نظیر ایمان به خدا، توکل بر قدرت لایزال الهی، تقوای الهی، ایثار، از خود گذشتگی و ولایت‌مداری را نیز وارد میدان‌های نبرد و کارزار کرد که همان عناصر و عوامل، در حقیقت رمز پیروزی او بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما پاسداران خطه قهرمان خیز استان چهارمحال و بختیاری در دهه چهارم انقلاب اسلامی و سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در راستای تحقق این شعار ملی و فرمایش گهربار فرمانده معظم کل قوا،  تلاش مضاعف را سرلوحه خود قرار داده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول