اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته معلم

نمایشگاه کتاب در ساوه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب در ساوه گشایش یافت

علی شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری از امروز در فرهنگسرای ارشاد گشایش یافته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 4 هزار عنوان کتاب در 15 هزار جلد با همکاری 20 ناشر در موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی، ادبی، اجتماعی، کمک درسی،کودک و نوجوان و... به معرض نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا 22 اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است، خاطر نشان کرد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف مناسب در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

شعبانی برپایی شب شعر را از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته معلم عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در قالب مقاله، نقاشی و خطاطی از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته معلم است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم بر لزوم شناساندن و توجه به ابعاد شخصیتی و آثار استاد شهید مرتضی مطهری تاکید کرد و گفت: معرفی آثار این استاد بزرگوار و شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار از رسالت‌های مهم دستگاه‌های فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه تاکید کرد: هفته معلم فرصت خوبی برای معرفی آثار مهم و ارزشمند این استاد گرانقدر بوده که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول