اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود رسیدگی به زیرساخت‌ها و گرفتن میزبانی‌ها

تهذیبی: سال 91 سال کادرسازی هیئت‌های ورزشی آبادان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: برنامه اصلی اداره ورزش و جوانان آبادان کادرسازی هیئت‌های ورزشی در شش ماه ابتدایی سال 91 است.

تهذیبی: سال 91 سال کادرسازی هیئت‌های ورزشی آبادان است

خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برنامه‌های گسترده‌ای در سال 91 برای پیشبرد اهداف ورزشی آبادان در نظر گرفته‌ایم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: کادرسازی هیئت‌های ورزشی، عمده برنامه اداره ورزش و جوانان آبادان در شش ماه ابتدایی سال 91 است.

رئیس اداره ورزش آبادان با تشریح کادرسازی هیئت‌های ورزشی در آبادان افزود: به دنبال آن هستیم که هیئت‌ها را از حالت تک نفره محور خارج ساخته و آنها را دارای هیئت رئیسه کامل و کمیته‌های اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مناسب به هیئت‌ها، راه‌اندازی دفاتر، انجام کارهای سیستماتیک اداری، تعامل دو طرفه، برگزاری جلسات متعدد با هیئت‌های ورزشی استان و چگونگی استفاده از منابع، از برنامه‌های گنجانده شده در کادرسازی هیئت‌های ورزشی آبادان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: در کنار کادرسازی هیئت‌های ورزشی شهرستان که هدف نخست ماه در نیمه ابتدایی سال 91 است به دنبال آن هستیم که همانند سال گذشته به زیرساخت‌ها و گرفتن میزبانی‌های مهم استانی، ملی و حتی بین‌المللی نیز رسیدگی کنیم.

وی در ادامه از میزبانی آبادان در مسابقات جودوی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور خبر داد و اضافه کرد: این دوره از مسابقات را که به منظور انتخاب نفرات برتر برای دعوت به تیم ملی برگزار می‌شود اواخر اردیبهشت ماه آبادان میزبانی می‌کند.

تهذیبی افزود: سال گذشته توانایی خود را در پذیرایی از مسابقات مختلف ملی نشان داده و به دنبال آن هستیم که این روند را در سال جدید نیز دنبال کنیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول