اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمه خبر داد

اجرای 7 مصوبه سفر سوم دولت در گرمه

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمه گفت: تاکنون برای اجرا کردن هفت مصوبه سفر سوم دولت به این شهرستان اقدام شده است.

اجرای 7 مصوبه سفر سوم دولت در گرمه

منصور درتومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه سفر سوم دولت به خراسان‌شمالی برای شهرستان گرمه با 72 مصوبه همراه بود، اظهار داشت: در این راستا 22 مصوبه دولت نیز در حال مطالعه است.

نماینده عالی دولت در گرمه افزود: برای 43 مصوبه سفر سوم دولت به این شهرستان نیز اقدامی نشده است.

وی با اشاره به اینکه از 44 مصوبه سفر دوم دولت در گرمه، برای اجرای 17 مصوبه اقدام شده است، گفت: 16 مصوبه از این سفر در حال مطالعه است اما هنوز برای 11 مصوبه دیگر اقدامی نشده است.

درتومی تصریح کرد: سفر نخست دولت به خراسان‌‌شمالی برای شهرستان گرمه 17 مصوبه در پی داشت که خوشبختانه تمام این مصوبات محقق شده است.

وی مصوبات شاخص اجرا شده سفر دولت به خراسان‌شمالی برای گرمه را سالن ورزشی چندمنظوره، ایجاد ناحیه صنعتی شهید محمدزاده در ایور و درق، احداث خانه بهداشت، ساماندهی گلزار شهدا، احداث استخر سرپوشیده، پروژه آب‌رسانی ناویا و اجرای طرح‌های هادی روستایی عنوان کرد.

فرماندار گرمه همچنین پروژه‌های در حال اجرا از محل مصوبات دولت برای این شهرستان را ساخت سد گلمن‌دره، مطالعه بهسازی و تعریض محور چمن‌بید – گرمه و پیش‌بینی اعتبار اجرای آن و همچنین احداث مراکز فرهنگی عنوان کرد.

شهرستان گرمه در جنوب غربی خراسان‌شمالی قرار گرفته است. گرمه هم‌زمان با سفر دوم دولت و با موافقت رئیس جمهور به شهرستان ارتقا یافت.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول