اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان بوشهر خبر داد

کمک 8 میلیارد ریالی دولت به مددجویان کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از کمک 8 میلیارد ریالی دولت در سفرهای استانی به مددجویان کمیته امداد بوشهر خبر داد.

کمک 8 میلیارد ریالی دولت به مددجویان کمیته امداد بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد تنگستان و بخش دلوار اظهار داشت: در سه دوره سفرهای استانی دولت به استان بوشهر دولت توجه ویژه‌ای به مددجویان کمیته امداد داشته و در همین ارتباط 8 میلیارد و 400 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی خانه‌های مددجویان هزینه کرده است.

وی افزود: سفرهای استانی هیئت دولت برکات بسیار زیادی برای همه مردم به وی‍ژه مددجویان امداد داشته و این سفرها از ابتکارات بسیار جالب و مؤثر دکتر احمدی نژاد در حل مشکلات مردم بوده است.

محبی مسکن را یکی از نیازهای ضروری بشر دانست و افزود: تامین مسکن برای نیازمندان از اعمال صالح است که کمیته امداد به حول قوه الهی در این عرصه با تمام توان گام بر می‌دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: در سفرهای هیئت دولت به استان بوشهر احداث،تعمیر و بازسازی 333 واحد مسکونی مددجویان با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده که این از برکات سفر دولت است.

وی بیان داشت: همچنین در سفرهای دولت به استان بوشهر مبلغ 5 میلیارد و 900 میلیون ریال برای ساخت سر پناه برای محرومان نیز دریافت و هزینه شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار نیز در این نشست گفت: مسئولان کمیته امداد در سطح استان باید برای ارائه راهکارهای جدید در بخش توسعه مشارکت‌های مردمی از نظر خیرین و حامیان این بخش نیز کمک گیرند.

عباس روشن خواستار استفاده از نظرات خیرین و حامیان این حوزه در ارائه برنامه‌ها توسط مسئولان امداد شد.

علیرضا سمیری مدیر کمیته امداد تنگستان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به عنوان (سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) خواستار توجه بیشتر مسئولان به اعتمادسازی مردم در جذب توسعه مشارکت مردم شد.

نعمت الله زائری مشاور مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی امداد تنگستان افزود: از نیروهای موجود در شوراها، دهیاران، بخشداران، فرمانداران، ادارات و خیرین در شهرستان باید به صورت بهینه در ایجاد اعتماد در مردم و توسعه مشارکت‌های مردمی استفاده کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول