اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

تشکیل انجمن صنفی مهندسان مشاور در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: اقدام لازم برای تشکیل انجمن صنفی مهندسان مشاور در استان باید در اسرع وقت انجام پذیرد.

تشکیل انجمن صنفی مهندسان مشاور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه تشکیل صنف تخصصی شرکت‌های مهندسان مشاور در استان با بیان اینکه خلأ وجود صنف مشاوران در استان محسوس است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این انجمن صنفی پیگیری خواسته‌های قانونی این بخش و مشارکت در سیاست‌گذاری‌های استان در حوزه مطالعات و نظارت بر پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: چنانچه این شرکت‌ها بتوانند با ارتقای کیفیت و کمیت مطالعات صورت گرفته بیشتر تلاش کنند خواهند توانست در جلب اعتماد کارفرمایان موفق بوده و تصویر روشنی از آینده را در این استان ترسیم کنند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان لزوم ساماندهی این شرکت‌ها در قالب یک انجمن یا جامعه استانی را گامی مهم در بهبود نظام فنی و اجرایی موجود دانست که می‌تواند به عنوان یک راهنما و ناظر قوی برای هر چه بهتر و دقیق‌تر اجرایی شدن تمام پروژه‌های عمرانی استان در کنار این سازمان باشد.

در این جلسه روند شکل‌گیری انجمن صنفی مهندسان مشاور استان تشریح و هیئت مؤسس این تشکل با انجام انتخابات تعیین شدند.

همچنین مقرر شد که هیئت فوق با تشکیل جلسات مختلف و پیگیری از طریق اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی استان در اسرع وقت نسبت به فراهم آوردن مقدمات تشکیل انجمن صنفی مهندسان مشاور استان و تهیه اساسنامه و کسب مجوز و سایر مراحل قانونی اقدام کنند.

جلسه تشکیل صنف تخصصی شرکت‌های مهندسان مشاور در استان با حضور تمام مهندسان مشاور استانی و به ریاست معاون امور عمرانی استاندار در محل استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول