اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

بهای بلیت قطار شهری مشهد در سال جاری افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بهای بلیت قطار شهری مشهد در سال جاری افزایش نمی‌یابد.

بهای بلیت قطار شهری مشهد در سال جاری افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ عباس شیرمحمدی ظهر امروز در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: بهای بلیت قطار شهری در سال 91 نیز مطابق سال 90 خواهد بود.

وی افزود: براساس این مصوبه مقرر شد هزینه‌های فصل اول (پرسنلی) در سه ماهه اول سال جاری بصورت علی‌الحساب پرداخت شده تا تصمیم نهایی صورت گیرد.

هم‌چنین در ادامه، لایحه بودجه سال 91 سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد یکی دیگر از مصوبات امروز جلسه علنی شورا بود که در این ‌ارتباط‌ نظریه کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورا مطرح و به تصویب رسید.

اصلاحیه مصوبه دستورالعمل چگونگی دریافت و تقسیط مطالبات شهرداری از جمله مصوبات جلسه بود.

از دیگر برنامه‌های مصوبه امروز بیان شد آن دسته از افرادی که بدهی خود به شهرداری را به صورت نقدی پرداخت کرده، نسبت مبلغ پرداخت شده از 10 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

هم‌چنین ایجاد تسهیلات احداث اقامت‌گاه‌های ارزان‌قیمت برای زائران، ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذاران در طرح نوسازی و به‌سازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، اصلاح عوارض مهندسان مرتبط با امور ساختمان و قرارداد مشارکتی با شرکت تبلیغاتی آزاد برتر از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که موافقت اکثریت اعضاء را به همراه داشت.

یکی دیگر از مصوبات امروز شورا لایحه‌ای در ارتباط با دستورالعمل اجرایی قطع، جابه‌جایی و هرس درختان شهری بود که حدود یک ساعت از جلسه امروز را به خود اختصاص داد. 

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول