اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تبریز میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در مهر ماه سال‌جاری خبر داد.

تبریز میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" در نشست مدیران این اداره کل، با اشاره به صبغه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: فرهنگ به مثابه قدرت نرم‌افزاری در ارتباطات و مناسبات جوامع محسوب می‌شود که حامل ارزشهای معنوی و مادی انسانها است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در معنویات و ارزشها داشته و با فرهنگ مردم ایران عجین شده و موجب تعالی‌بخشی به امنیت فرهنگی و منزلت اجتماعی نخبگان و اصحاب قلم و هنر شده است.

داننده گفت: اداره کل ارشاد استان با برنامه‌ریزی‌های کلان در سال 90  افق جدیدی را فراروی اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کرده و زمینه تعالی بخشی فرهنگ و هنر استان را فراهم آورده است.

وی افزود: آغاز اجرای طرح آذربایجان نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی به عنوان یکی از طرحهای جامع و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ استان که بخش اول این طرح در حال اتمام است، احداث موزه علما برای معرفی علما و فقهای برجسته آذربایجان و ‌ایجاد موزه شعرا در محل مقبره‌الشعرای تبریز از اهم برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

داننده همچنین با اشاره به اجرای جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی که در سال جاری توسط این اداره کل برگزار می‌شود گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در اردیبهشت ماه جاری،‌ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در مهرماه، برگزاری کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی عرفانی آیت‌الله سیدعلی قاضی در آبان ماه و ‌برگزاری جشنواره سراسری عکس رضوی از اهم برنامه‌های اجرایی این اداره کل در طول سال 91 خواهد بود.

در این نشست "یونس همتی" به عنوان مسوول طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد.

یونس همتی متولد 1361 تبریز و کارشناس پژوهشگری علوم اجتماعی و مهندسی ماشین‌آلات و همچنین دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی است، وی پیش از این نیز مدیر روابط عمومی تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول