اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سامانه 122 قم خبر داد

پاسخگویی به 194 هزار تماس از سوی آبفای قم

خبرگزاری فارس: مدیر سامانه 122 قم از پاسخگویی به 194 هزار تماس از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد.

پاسخگویی به 194 هزار تماس از سوی آبفای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی اصغر جعفری کافی‌آباد در بازدید مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور از سامانه 122 قم، به ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری این سامانه پرداخت و اظهار داشت: سامانه 122 قم فعالیت خود را از سال 81 آغاز کرد و در سال 83 نرم افزار این سامانه توسط همکاران آبفای قم و یک شرکت خصوصی طراحی شد.

وی از بهره‌برداری از نرم افزار سامانه 122 قم در سال 84 خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر سامانه 122 قم در سه واحد پاسخگویی و ثبت درخواست، پیگیری و نظارت و بازخورد و نظرسنجی با 11 نیروی انسانی و سه شیفت فعالیت می‌کند.

مدیر سامانه 122 قم همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال 90 این سامانه پرداخت و خاطر نشان کرد: تعداد تماس‌های ثبت شده در سال گذشته بیش از 194 هزار بار زنگ‌ تلفن‌های 122 به صدا درآمده است که بیش از 164 هزار مورد از تماس‌های رسیده به سامانه موفق بوده است.

وی ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین را یکی از فعالیت‌های سامانه 122 برشمرد و ابراز داشت: در سال گذشته حدود 49 هزار تماس، درخواست خدمات مشترکین داشتیم که این میزان بیش از 30 درصد از تماس‌های سامانه را شامل می‌شود.

جعفری‌کافی‌آباد تاکید کرد: میزان درخواست‌های غیر فوریتی مردم از سامانه 122 قم نشان می‌دهد که این سامانه جایگاه مناسبی را پیدا کرده است و می‌توان بر روی ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از این طریق حساب ویژه‌ای باز کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث نظرسنجی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 4 هزار و 700 مورد نظر سنجی توسط سامانه 122 از مشترکین در خصوص کیفیت ارائه خدمات انجام شده که در زمینه نصب انشعاب آب و فاضلاب و تعویض کنتور بوده است.

مدیر سامانه 122 قم همچنین اخذ بازخورد از مشترکین را از دیگر فعالیت‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 2 هزار و 344 تماس با مشترکین در رابطه با مشکلاتی که به سامانه اعلام کرده بودند، گرفته شد.

وی همچنین متوسط رسیدگی به حوادث آب و فاضلاب در قم را در سال گذشته حدود 50 دقیقه اعلام کرد و ابراز داشت: پس از اعلام حادثه به سامانه 122، ظرف حدود مدت 15 دقیقه ماموران رسیدگی به حوادث شرکت آب و فاضلاب در محل حادثه حاضر می‌شوند و سریعا نسبت به رفع حادثه اقدام می‌کنند.

جعفری‌ کافی‌آباد همچنین یکی از وظایف سامانه 122 را اطلاع رسانی عنوان و خاطر نشان کرد: در سال گذشته در زمینه قطع آب بیش از 110 مورد اطلاع‌رسانی داشتیم.

وی در پایان مهم‌ترین برنامه سال جدید سامانه 122 قم را لینک شماره تلفن تماس گیرندگان با شماره اشتراک آنها عنوان کرد و افزود: با اجرای این برنامه به محض تماس مشترکین مکان آنها روی نقشه و مشخصات آنها بر روی صفحه مانیتور نمایش داده خواهد شد و همکاران سامانه با استفاده از این امکانات می‌توانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول