اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع سایپای البرز:

سایپا به دنبال کسب 7 امتیاز دیگر است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپا البرز گفت: ما در 3 دیدار باقی مانده به دنبال کسب حداقل 7 امتیاز هستیم.

سایپا به دنبال کسب 7 امتیاز دیگر است

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما در این فصل با برخی بدشانسی‌ها مواجه شدیم که اگر این موارد نبود، می‌توانستیم امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنیم.

وی تصریح کرد: هدف سایپا البرز قرار گرفتن در جمع 5 تیم بالای جدول بود که متأسفانه به دلیل مسائل غیرقابل پیش‌بینی نتوانستیم این هدف را به طور کامل محقق کنیم.

این بازیکن با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: البته عملکرد ما در فصل جاری خیلی بد نبود و حضور در رده هفتم جدول که احتمال ارتقای آن نیز وجود دارد، نشان‌دهنده توانایی‌های سایپا است.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای 3 دیدار باقی مانده از سوی کادر فنی سایپا البرز پیش‌بینی شده است، گفت: ما در هفته‌های پیش رو باید به ترتیب برابر ملوان، شاهین بوشهر و نفت آبادان حاضر شویم.

وی افزود: از این 3 دیدار تنها برای بازی مقابل شاهین بوشهر باید از کرج خارج شویم و 2 دیدار دیگر خانگی است که بر روی امتیازات کامل آن حساب کرده‌ایم.

مدافع سایپا البرز افزود: هدف سایپا این است که از 3 دیدار باقی مانده در فصل جاری لیگ برتر حداقل 7 امتیاز کسب کرده و با قرار گرفتن در بین 6 تیم برتر لیگ، پرونده فصل جاری را ببندیم.

ابراهیمی تأکید کرد: با انگیزه‌ای که بازیکنان سایپا به ویژه جوانان تیم ما دارند،‌ تحقق این هدف دور از دسترس نیست.

* شکست پرسپولیس اتفاقی نبود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار تیمش با پرسپولیس تهران در هفته سی و یکم اشاره کرد و گفت: ما در این بازی بسیار خوب حاضر شده و همه بازیکنان برای شکست حریف هم قسم شده بودند.

ابراهیمی گفت: در همان دقایق نخست بازی به گل رسیده و این اتفاق هماهنگی تیم پرسپولیس را بر هم زد و تا پایان آنها با استرس بازی می‌کردند.

وی تأکید کرد: این پیروزی اتفاقی نبود و بازیکنان جوان سایپا نشان دادند که توانایی زیادی داشته و می‌توانند تیم‌های مطرح را در خانه خود با گل‌های زیاد شکست دهند.

لازم به توضیح است، نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان هم‌اکنون با کسب 40 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات فوق قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول