اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین خبر داد

پلمب 12 واحد صنفی متخلف در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در این استان خبر داد.

پلمب 12 واحد صنفی متخلف در قزوین

حیدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ماموران اداره نظارت در اماکن پلیس امنیت عمومی استان قزوین روز گذشته در اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی از تعدادی از واحدهای صنفی شهر قزوین بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این اقدام چند واحد سفره‌خانه سنتی و تالار پذیرایی مورد بازدید قرار گرفت که طی آن پنج سفره‌خانه و یک واحد تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین عنوان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی همچنین دو واحد عرضه پوشاک را که با استفاده از ژورنال مبتذل اقدام به فروش البسه نامتعارف می‌کردند پلمب و به مراجع قضایی معرفی کردند.

محمدی افزود: در اقدام دیگر این ماموران، یک واحد صنفی عرضه محصولات فرهنگی به علت نگهداری تصاویر ممنوعه و تهیه و توزیع محصولات فرهنگی از جمله بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز تعطیل و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد مجوز کسب یادآور شد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه نمایندگان مجمع امور صنفی از چند واحد صنفی بازدید کردند که طی آن دو واحد صنفی آرایشگاه مردانه و یک واحد نانوایی در شهرک اقبالیه و قزوین به دلیل عدم توجه به مقررات و اخطاریه‌های قبلی پلمب شدند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول