اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده پلیس راه‌آهن کشور

ساختمان کلانتری ایستگاه راه‌آهن زاهدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده پلیس راه آهن کشور، ساختمان کلانتری ایستگاه راه‌آهن زاهدان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ساختمان کلانتری ایستگاه راه‌آهن زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق، مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق در این مراسم با اشاره به برگزاری کلنگ زنی این پروژه توسط سردار امیر رحمت الهی در بازدید سال گذشته، اظهار داشت: پس از بهره‌برداری از این محور و راه‌اندازی قطارهای مسافری که از یک رام قطار در هفته به روزانه افزایش پیدا کرد و همچنین قطارهای باری مانند قطارهای حامل مواد سوختی که روزانه یک‌میلیون و 200 هزار لیتر گازوئیل را در این مسیر حمل می‌کنند و قطارهای حامل گاز و خودرو که در نهایت منجر به رفت و آمد بیش از 1000 رام قطار در این محور ریلی شد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان راه‌آهن و پرسنل پلیس حتی یک مورد مشکل نیز حادث نشد که این امر نشان از تدابیر صورت پذیرفته بود به گونه‌ای که در حال حاضر ما نیز هیچگونه دغدغه‌ای در زمینه تأمین امنیت این محور نداریم.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق ادامه داد: تمام این موارد منجر به این شده است که قطارهای مسافری زاهدان ـ کرمان ـ تهران با ضریب اشغال 100 درصد در این مسیر تردد کنند که نشان از اعتماد مردم شریف استان به مجموعه حمل و نقل ریلی کشور دارد.

داودی در ارتباط با مشخصات فنی این سازه گفت: ساختمان کلانتری راه‌آهن زاهدان در یک طبقه با زیربنای 300 متر مربع و تعداد 12 اتاق به همراه اسلحه خانه، بازداشتگاه و قسمت‌های اداری در مدت زمان یک سال احداث شده که برای ساخت آن مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به احداث تعداد پنج دستگاه ساختمان کلانتری دیگر در محور زاهدان ـ‌ بم ظرف یک سال آینده بیان داشت: ساختمان‌های کلانتری در ایستگاه‌های زاهدان جدید و فهرج به ترتیب دارای 35 و 85 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و عملیات ساخت سه دستگاه ساختمان کلانتری در ایستگاه‌های بین راهی در حال واگذاری به پیمانکار است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول