اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان:

اصفهان در حسرت پیست دوچرخه‌‌سواری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: در استان اصفهان هنوز کلنگ یک پیست نیز زده نشده است.

اصفهان در حسرت پیست دوچرخه‌‌سواری است

محمدرضا باجول در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استان یزد از سه پیست اختصاصی دوچرخه‌‌سواری برخوردار است اما در استان اصفهان هنوز کلنگ یک پیست نیز زده نشده است.

وی گفت: از استاندار اصفهان انتظار داشته و داریم که دست هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان را در دست یک باشگاه قدرتمند قرار دهد که این امر به طور حتم از محالات قرار گرفته است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی این هیئت با بیان اینکه در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری رقابت‌های انتخابی جوانان استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در نیروگاه شهید محمد منتظری (شاهین‌شهر) اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خود را برای رقابت‌های مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور در تاریخ 17 یا 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری آماده کرده است.

باجول از دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه‌‌سواری استان اصفهان را برگزاری رقابت‌های امید و بزرگ‌سالان برای شرکت در رقابت‌های دوچرخه‌‌سواری کشوری در گلپایگان عنوان کرد و بیان داشت: به احتمال زیاد تاریخ 23 خرداد‌ماه برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از مدال‌های قهرمانی کشور در پیست‌ها به دست می‌آید، تأکید کرد: با وجود مشکلاتی مانند نبود میزبانی در استان اصفهان، نبود پیست اختصاصی باز هم توانستیم رتبه چهارم را در رنکینگ فدراسیون و در سطح کشور به دست آوریم که البته فشار زیادی را متحمل شدیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری استان اصفهان اظهار داشت: نامه‌ای به استانداری اصفهان برای حمایت از این رشته ورزشی ارسال شده است که حتی هنوز جواب نامه نیز به دست هیئت نرسیده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول