اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور نیشابور:

کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در دانشگاه پیام‌نور نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور گفت: کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده برای دانشجویان رشته‌های حسابداری و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد.

کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در دانشگاه پیام‌نور نیشابور برگزار شد

اعظم امینی در حاشیه این کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: بررسی معافیت‌های دائم، قانونی، تکالیف فعالان اقتصادی در نظام مالیاتی و چگونگی محاسبه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از برنامه‌های این کارگاه بوده است.

وی افزود: در این کارگاه قانون مالیات بر ارزش افزوده با اسلایدهای تهیه شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور بررسی، تعریف، تاریخچه قانون در جهان و ایران و مباحث نظری و عملیاتی آموزش داده شده است.

وی گفت: یکی از هفت محور طرح تحول اقتصادی، مالیات بر ارزش افزوده است که از سال 1387 اجرایی شده و بررسی انواع تخلفات و جرایم متعلق به این موضوع از دیگر برنامه‌های این دوره‌های آموزشی است.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی توسط دانشگاه علوم اقتصادی تهران برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان گواهینامه دوره آموزشی کوتاه‌مدت از سوی دبیر ستاد اجرایی دوره‌های تخصصی مالیات بر ارزش افزوده و مدیر آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشگاه علوم اقتصادی اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول