اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

320 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کنگان اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 320 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کنگان اجرا شد.

320 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کنگان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان غلامعباس حسینی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم استان بوشهر در سال‌های متمادی گذشته گازرسانی به شهرها و منازل مسکونی ایشان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر با رویکرد عدالت‌محورانه دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار مهمی در زمینه گازرسانی شهری در استان بوشهر صورت پذیرفته و پیشرفت چشمگیری در تمام شهرستان‌های این استان را شاهد بوده‌ایم.

حسینی ادامه داد: بهره‌برداری از این نعمت خدادادی سبب افزایش سطح رفاه و آسایش مردم می‌شود و بسیاری از مشکلات ایشان را کاهش می‌دهد و با اقدامات صورت گرفته در این عرصه توانسته‌ایم تا حد زیادی رضایت‌مندی و آسایش بیش از پیش مردم را فراهم کنیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: همان طور که تمامی مسئولان و مردم ولایی شهرستان کنگان در جریان هستند با اقدامات صورت گرفته در شهرستان کنگان اقدامات مطلوبی در این راستا صورت پذیرفته و مسئولان این شهرستان با پیگیری‌ها و همکاری‌های خود ما را در انجام این کار یاری کرده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: تمامی شهرهای تابعه شهرستان کنگان شامل سیراف، نخل‌ تقی، عسلویه و بنک و کنگان در سال‌های اخیر گازدار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ارتباط با میزان فعالیت این شرکت در شهرستان کنگان عنوان کرد: برای گازدار شدن شهرهای یاد شده 320 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کنگان اجرا شده است.

حسینی با اشاره به میزان انشعابات نصب شده و آمار مشترکین شرکت گاز در شهرستان کنگان اظهار داشت: در شهرستان کنگان تاکنون 8 هزار و 500 انشعاب نصب شده و 6 هزار مشترک نیز وجود دارد.

وی افزود: گازرسانی به صنایع از رویکردهایی بوده که دولت خدمتگزار به منظور توسعه صنایع در سال‌های اخیر دنبال کرده و در استان بوشهر این امر را شاهد بوده‌ایم.

این مسئول در همین راستا گفت: نیروگاه بعثت عسلویه، پتروشیمی مبین و کارخانه سیمان ساروج نیز از جمله صنایع مهمی هستند که در شهرستان کنگان شاهد گازرسانی به آنها بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اذعان داشت: با اجرای پروژه‌های مهم گازرسانی در شهرستان کنگان گازرسانی به پنج ایستگاه CNG در این شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول