اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه:

مسئولیت مهم مادران حفظ انسجام خانواده است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه گفت: مادران در حفظ انسجام خانواده و آموزش دینی به فرزندان مسئولیت مهمی به عهده دارند.

مسئولیت مهم مادران حفظ انسجام خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام فرهاد ‌حسن‌زاده ظهر امروز در همایش ویژه بانوان شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه به گوشه‌ای از زندگانی حضرت زهرا (س) و نقش این بزرگوار در تربیت فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: نگاهی گذرا به زندگی این بزرگوار بیانگر این واقعیت است که حضرت زهرا (س) دختری نمونه‌، همسری فداکار و مادری مهربان و دوست داشتنی بود که با عنایت ویژه توانست فرزندانی ممتاز را تحویل جامعه دهد و از هر نظر در بین جوامع مختلف الگو شود.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در عبادت‌، خانه‌داری‌، تقوا و پرهیزکاری‌، همسرداری‌، تربیت فرزندان‌، صداقت و ...‌ مثل و مانند نداشت، اما مردم زمان وی قدرش را ندانستند و پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) جفا و ظلم زیادی را بر او روا داشتند.

حسن‌زاده بیان داشت: تشییع شبانه پیکر این بانوی بزرگ به این دلیل بود که کسانی که به وی جفا کردند در تشییع جنازه‌ ایشان شرکت نکنند.

‌وی با مهم خواندن مسئولیت مادران در قبال ‌مبارزه با هجمه فرهنگی غرب، حفظ انسجام خانواده و آموزش دینی به فرزندان را خواستار شد.

حسن‌زاده چگونگی طرح و ساخت عروسک مشهور "‌باربی‌" را با استفاده از صفحه مانیتور و پروژکتور به مخاطبان نشان ‌داده و در ادامه خطاب به حضار گفت‌: عروسک مذکور در ابتدا توسط زوجی ساکن در ایالت کالیفرنیا زیر نظر کمپانی موتل پایه‌ریزی و سپس در یکی از شرکت‌های آلمانی‌ طرح تکمیل‌، ‌طراحی شکل ظاهر توزیع و نشر عروسک مذکور را به کشورها آغاز کرده است.

وی گفت: در حال حاضر کشورهای ژاپن و امارات و ... نیز عروسک‌های مشابهی را به کشورهای در حال توسعه در دستور کار خود قرار دادند.

همایش ویژه بانوان شهرستان کوهبنان به همت دفتر امور بانوان فرمانداری‌ با حضور جمع کثیری از اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران‌، اعضای کمیته امور بانوان و جمعی از مادران برگزار و به سئوالات حاضران در زمینه‌های اعتقادی‌، تربیت فرزندان و ‌... پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول