اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مارگون:

کمیته امداد فرصت گره‌گشایی از کار مردم را قدر بداند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر مارگون با بیان اینکه رضایت مردم موجب رضایت خداوند می‌شود، گفت: کمیته امداد فرصت گره‌گشایی از کار مردم را قدر بداند.

کمیته امداد فرصت گره‌گشایی از کار مردم را قدر بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد عصر امروز در نشستی مشترک با قائم‌مقام، مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد و جمعی از پرسنل این نهاد در شهر مارگون اظهار داشت: اینکه بخش زیادی از نیازمندی‌های مردم به‌ویژه در مناطق محروم با دستان شما برطرف می‌شود یک نعمت الهی است که قدر این نعمت را بدانید.

امام جمعه شهر مارگون خطاب به امدادگران کمیته امداد بیان داشت: هرگز از این نعمت الهی خسته نشوید و هر جا که امکان کمک و خدمت به محرومان را پیدا کرده‌اید با کار و تلاش نقایص و عقب ماندگی‌ها را جبران کنید.

مصباح‌نژاد مددجویان و محرومان را ولی‌نعمتان انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: زمانی ما در انجام رسالت‌ها و اهداف امام راحل، انقلاب و اسلام موفق خواهیم بود که نگاهمان به مسئولیت‌ها عبادت باشد نه نگاه پست و مقام.

وی ادامه داد: ‌آنچه که انرژی و تلاش مضاعف را در کمیته امداد مشهود کرده است، باورهای دینی، ارزش‌های الهی و اعتقاد به کار و وظایف تعریف شده در این نهاد است.

امام جمعه شهر مارگون با بیان اینکه حمایت و افزایش رفاه محرومان یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب مردمی ایران در سال 57 بود، ابراز داشت: ایجاد احساس رضایت برای مردم و نیازمندان که بدون شک رضایت الهی را در پی خواهد داشت در اختیار این نهاد حمایتی است که امید است بیش از پیش به این مهم نزدیک‌‌تر شده و موجب افزایش رضایت مردم از مسئولان و نظام اسلامی شوند.

وی اضافه کرد: فرصت گره‌گشایی از کار مردم و تبدیل اوقات تلخ آن‌ها به لحظات شیرین خدمت یک هدیه الهی است که تا روز قیامت در اختیار کمیته امداد است.

امام جمعه شهر مارگون با اشاره به محرومیت و فقر مردم این استان به‌ویژه در روستاها گفت: کمیته امداد در این استان با حمایت‌هایی که از مددجویان داشته است، طعم تلخ فقر را به شیرینی خدمت تبدیل کرده است.

 

* رویکرد کمیته امداد از حمایت‌های معیشتی به توانمندسازی خانواده‌ها تغییر کرده است

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: این نهاد حمایتی در سراسر کشور از راهنمایی‌های عالمان دینی بهره می‌گیرد که به تبع آن کمیته امداد این استان نیز از این موقعیت بی‌بهره نبوده است.

ارسلان جلال‌فرد با تشریح برخی خدمات این نهاد در شهر مارگون به خدمات و رویکرد فرهنگی کمیته امداد اشاره کرد و عنوان داشت: فرهنگ، ریشه و زیربنای هر تحولی در جامعه است که کمیته امداد نیز برای توفیق سیاست‌های خود رویکردی فرهنگی را در دستور کار دارد.

این مسئول حمایتی در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حفظ آبرو و کرامت مددجویان همواره از دغدغه‌های متولیان خدمت به محرومان است که با حمایت‌های کمیته امداد و با تکیه بر توانایی‌ها و داشته‌های فردی آنان تحقق این امر ممکن خواهد شد.

جلال‌فرد نشستن بر سفره یتیمان را توفیقی الهی خواند و اظهار امیدواری کرد که با راهنمایی‌های روحانیون و ائمه جمعه و با همکاری همه مردم و دستگاه‌های دولتی، بتوانیم خادمانی شایسته برای جامعه هدف خود باشیم.

وی تاکید کرد: سیاست قبلی کمیته امداد بر رفع نیازهای معیشتی نیازمندان متمرکز بود ولی اکنون با نگاهی فراتر به دنبال تحکیم خانواده‌ها، توانمندسازی آن‌ها از طریق کارهای فرهنگی و ایجاد اشتغال هستیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول