اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امورعشایر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 5 برابری اعتبارات عشایری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل امورعشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات امور عشایر این استان نسبت به سال گذشته پنج برابر رشد داشته است.

رشد 5 برابری اعتبارات عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،خالد طاهری ظهر امروز در نشست شورای عشایر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در رشد و توسعه کشور نقش عشایر غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اعتبارات سال جاری امور عشایر استان چهارمحال و بختیای افزود: در سال جاری اعتبارات امور عشایراستان با رشد پنج برابری نسبت به سال‌های گذشته به 36 میلیارد ریال رسیده است.

مدیرکل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت: احداث پنج سایت انرژی خورشیدی در پنج منطقه عشایری با صرف یک میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین برنامه‌ها در دست اجرا برای جامعه عشایری  این استان است.

طاهری ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، علمی و آموزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی پیش بینی شده برای عشایر استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: عشایر منطقه، عمق محرومیت آنها بسیار بالا است و باید بیش از پیش به آنها خدمات‌رسانی صورت گیرد.

طاهری با اشاره به اینکه مناطق عشایری شهرستان دارای بهترین استعدادهای کشاورزی و دامپروری هستند، گفت: بسیاری از دشت‌های مناطق عشایری این ظرفیت را دارند تا برای اشتغال و اقتصادی بیشتر عشایرنشینان طرح‌های خوبی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: باید به بخش کشاورزی و دامداری عشایر توجه ویژه‌ای شود.

طاهری خاطرنشان کرد: عشایر تنها قشری در جامعه هستند که خودکفا بوده و هیچ‌گونه خسارتی به جامعه وارد نمی‌کنند.

مدیرکل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است و بدون تردید عشایر غیور نیز با همت و تلاش بیشتر برای بهبود تولیدات تلاش می‌کنند.

طاهری تصریح کرد: بخش عظیمی از تولیدات ما در بخش عشایر است و ضروری است که در سال جدید توجه ویژه‌ای به این قشر زحمتکش داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول