اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد

تحقق 123 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای درمیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی از تحقق 123 درصدی تعهدات آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان در سال گذشته خبر داد.

تحقق 123 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، حسین خوشایند در جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدیه اظهار داشت:‌ تعهد آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان در سال جاری 70 هزار نفر ساعت است و امسال برگزاری 300 دوره آموزشی در این مرکز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اهداف سال جدید را بر پایه گسترش کمی و کیفی آموزش‌ها و گسترش دامنه فعالیت‌های خود در تمامی نقاط استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فرماندار درمیان نیز گفت: آموزش و مهارت‌آموزی زمینه‌ساز اشتغال، تولید ملی و تربیت نیروی متخصص است و ثمره حمایت از این بخش، اشتغال پایدار و تولید کالای با کیفیت ایرانی است.

رجبعلی براتی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: به منظور بهره‌گیری از توان نیروهای بومی شهرستان و رفع نیاز بازار کار همسویی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان با صنایع موجود به ویژه صنعت سیمان ضروری به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: هر نوع سرمایه‌گذاری کلان در بخش‌های مختلف اقتصادی نیازمند به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در بخش نیروی انسانی و توسعه منابع این نیرو است.

فرماندار درمیان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان در زمینه تولید محصولات کشاورزی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه کشاورزی در درمیان نقش به سزایی در اشتغالزایی و توسعه پایدار شهرستان خواهد داشت.

براتی با بیان اینکه اقشار جامعه با مأموریت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای آشنایی کاملی ندارند، افزود: اطلاع‌رسانی و معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، می‌تواند در تحقق اهداف و برنامه‌ها موثر بوده و با ارتقای مهارت و آموزش نیروی کار ماهر سطح تولیدات ملی را افزایش دهد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول