اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب کمیسیون نظارت شهرستان سراب

واحدهای صنفی فاقد پروانه ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: با تصویب کمیسیون نظارت شهرستان سراب و با همکاری اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان سراب، واحدهای صنفی فاقد پروانه در شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان ساماندهی می‌شوند.

واحدهای صنفی فاقد پروانه ساماندهی می‌شوند

داود رفیقی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراب در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در مهربان به موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان سراب اشاره کرد و افزود: به دنبال ضروری بودن کلاس‌های ویژه بهداشت برای اصناف در شغل‌های مرتبط و با توجه به درخواست دبیر اتحادیه‌های صنفی مهربان برای تشکیل این کلاس‌ها در مهربان، پس از استماع نظرات مدیر بهداشت محیط شهرستان سراب به نمایندگی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب، کمیسیون نظارت شهرستان سراب مصوب کرد که با تامین محل مورد نیاز برای کلاس‌های آموزشی، این دوره‌ها برای اصناف شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان در شهر مهربان برگزار شود.

وی به فعالیت برخی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است همچنین به تصمیمات کمیسیون نظارت شهرستان سراب در این زمینه اشاره کرد و گفت: با تصویب کمیسیون نظارت شهرستان سراب و با همکاری دایره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان سراب، واحدهای صنفی فاقد پروانه در شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان ساماندهی می‌شوند.

رفیقی تصریح کرد: دبیر اتحادیه‌های صنفی مهربان موظف به تهیه واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در بخش مهربان شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی صورت گرفته تمام آرایشگرهای زنانه در بخش مهربان فاقد پروانه کسب هستند، لزوم اخذ پروانه کسب برای آرایشگرهای زنانه در مهربان را یادآور شد.

رفیقی افزود: با تصویب کمیسیون نظارت شهرستان سراب و با هماهنگی و همکاری دایره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان سراب، اقدامات قانونی لازم در این خصوص به عمل خواهد آمد.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان سراب با اشاره به برخی گزارش‌ها در خصوص لزوم رسیدگی به فعالیت غذاخوری‌ها در مهربان تصریح کرد: لیست غذاخوری‌های فاقد پروانه کسب در شهر مهربان در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان سراب مطرح و مقرر شد برابر دستورالعمل شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در این خصوص اقدام شود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراب، از برگزاری انتخابات مجمع امور صنفی سراب و به طور همزمان در سراسر کشور در 20 اردیبهشت ماه سال ‌جاری خبر داد.

وی افزود: پیرو مکاتبات اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی در خصوص برگزاری همزمان و سراسری انتخابات مجامع امور صنفی، اعضای انجمن نظارت بر انتخابات مجمع امور صنفی شهرستان سراب اقدامات صورت گرفته در این خصوص را به جلسه کمیسیون نظارت شهرستان ارائه کردند.

در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان سراب، عملکرد مالی و بیلان مجمع امور صنفی مشترک سراب مورد تصویب قرار گرفت. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول