اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد

پرداخت تسهیلات توسعه صنایع تبدیلی به کشاورزان آبادانی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آبادان از پرداخت تسهیلات توسعه صنایع تبدیلی به کشاورزان این منطقه با مراجعه به بانک‌های عامل خبر داد.

پرداخت تسهیلات توسعه صنایع تبدیلی به کشاورزان آبادانی

محمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جهاد کشاورزی این منطقه در راستای ارتقای کمی و کیفی بخش کشاورزی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: این مدیریت با تعامل کشاورزان تاکنون برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار این اداره قرار داده و آنها را به مرحله اجرایی رسانده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به اقدامات اخیر این اداره در راستای رفاه حال کشاورزان تصریح کرد: با هدف مکانیزه کردن فعالیت‌های کشاورزی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، 11 نفر در سال 90 متقاضی اخذ تسهیلات خرید تراکتور و یک نفر متقاضی اخذ تسهیلات توسعه صنایع تبدیلی در مدیریت جهاد کشاورزی شدند.

وی ادامه داد: این تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال در بخش مکانیزاسیون و مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش صنایع تبدیلی از محل کمک‌های فنی و اعتباری تصویب شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به دریافت تسهیلات مورد نظر اقدام کنند.

ادریس‌پور خاطر نشان کرد: تلاش برای رساندن جایگاه کشاورزی به ‌عنوان منبع اقتصادی بهینه، همواره از اصول پایه و ریشه‌ای این اداره بوده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط و استانی در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش شاهد اعتلای جایگاه بخش کشاورزی در این منطقه و حمایت بیشتر کشاورزان باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول