اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

اختصاص 22 میلیارد به نهضت کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: 22 میلیارد تومان برای برنامه‌ریزی در زمینه کشاورزی به شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 22 میلیارد به نهضت کشاورزی

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته مطابق با ستاد اشتغال استان، ستاد اشتغال شهرستان ابهر نیز راه‌اندازی و برنامه‌های اشتغال شهرستان در قالب این ستاد پی‌گیری شد.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر همواره در ایجاد میزان اشتغال در استان در رتبه‌های برتر قرار دارد، تصریح کرد:‌ در سال گذشته ایجاد زمینه اشتغال برای 6 هزار و 273 نفر از تعهدات شهرستان بود.

فرماندار ابهر از ایجاد زمینه اشتغال برای 9 هزار و 500 نفر در سال گذشته در شهرستان ابهر خبر داد و یادآور شد: این میزان رشد 164 درصدی تحقق اشتغال استان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اشتغال در شهرستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ در سال جاری با توجه ویژه به ایجاد زمینه اشتغال در بخش کشاورزی، برنامه‌های شهرستان در این زمینه پی‌گیری می‌شود.

*آمادگی ابهر برای ایجاد زمینه اشتغال برای 15 هزار نفر

یوسفی با بیان اینکه هنوز از استان دستورالعملی مبنی بر تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری به شهرستان واصل نشده است، یادآور شد: شهرستان ابهر آمادگی لازم را برای ایجاد زمینه اشتغال برای 15 هزار نفر را دارد.

وی با اشاره به فعال بودن ستاد اشتغال شهرستان در سال جاری تصریح کرد: برنامه‌های اشتغال شهرستان در قالب این ستاد پی‌گیری می‌‌شود.

فرماندار ابهر از تشکیل ستاد نهضت کشاورزی در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: 22 میلیارد تومان برای برنامه‌ریزی در زمینه کشاورزی به شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول