اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور طلاب مقطع سطح دو برگزار می‌شود.

مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه رجبی مدیر آموزش عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران زمان برگزاری این مرحله از المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران را هشتم اردیبهشت ‌ماه عنوان کرد و ادامه داد: این آزمون با حضور شرکت‌کنندگان در شهر قم برگزار می‌شود.

وی شرکت‌کنندگان در این آزمون را راه‌یافتگان مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد و ادامه داد: طلاب پایه‌های دوم تا پنجم مقطع سطح دو در این المپیاد شرکت‌کرده‌اند.

رجبی با اشاره به اینکه طلاب با کسب حداقل امتیاز 65 از 100 در مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران به مرحله کشوری راه یافته‌اند، اضافه کرد: در مرحله کشوری این آزمون، حدود 200 نفر به رقابت می‌پردازند و به شش نفر برتر در هر پایه و رشته کمک‌هزینه سفر عمره و سهمیه عمره اعطا خواهد شد و نفرات دوم کمک ‌هزینه سفر به عتبات عالیات و نفرات سوم جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

مدیر آموزش عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همچنین نفرات برتر پایه پنجم از شرکت در آزمون ورودی کتبی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) در رشته مرتبط معاف خواهند بود.

وی هدف از برگزاری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران را ایجاد رقابت علمی و سازنده میان طلاب و کشف استعدادهای نخبه و علمی در مدارس علمیه خواهران برشمرد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول