اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان دیر خبر داد

ایجاد 570 فرصت شغلی در دیر توسط کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: میزان اشتغالزایی کمیته امداد در شهرستان دیر به 570 فرصت شغلی رسید.

ایجاد 570 فرصت شغلی در دیر توسط کمیته امداد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد پورسالم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان دیر در راستای تحقق اهداف عالیه امداد و دولت خدمتگزار در بحث اشتغال و خود کفایی گام های مثبتی در سال 90 برداشته است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان دیر در ایجاد اشتغال و خودکفایی مردم این شهرستان 403 مورد اشتغالزایی به مبلغ 20 میلیارد ریال  ایجاد کرده است.

مدیر کمیته امداد دیر تصریح کرد: با تلاش‌هایی که توسط فرماندار، بخشداران و بانک‌های عامل صورت گرفت تسهیلاتی در زمینه‌های صیادی، کشاورزی، خرید خودرو و.... پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دیر عنوان کرد: با اشتغالزایی که در سال 90 در شهرستان انجام گرفته آمار اشتغال این شهرستان بالا رفته و به مرز 570 فرصت شغلی رسیده است.

وی اذعان کرد: امیدواریم در سال جدید قدم‌های بهتر و بیشتری در این زمینه برداریم و همچنین در بحث فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت تا پایان سال تعداد 85 مورد وام کار انگیزی و توان افزایی به مبلغ 85 میلیون تومان در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم تا بتوانند از این طریق امرار معاش کنند.

پورسالم اظهار داشت: تاکنون تعداد یک‌هزار و 300 خانوار از مددجویان شهرستان دیر از خدمات اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر گفت: کمیته امداد امام خمینی ، از جمله نهادهایی بود که به منظور حمایت از اقشار کم درآمد توسط حضرت امام (ره) تاسیس و در طول این سه دهه تلاش‌های گسترده‌ای برای رفع محرومیت از جامعه انجام داده است .

پورسالم اضافه کرد: کمیته امداد  نهاد مقدسی که با توجه به آرمان و اعتقاد امام راحل در جهت رسیدگی به محرومان تأسیس شده است و این نشان دهنده دوراندیشی امام راحل است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول