اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سقز:

زن در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به جایگاه زن در جامعه دینی و اسلامی، گفت: زنان در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

زن در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد وحیدی ظهر امروز در جلسه جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی در سقز ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) به محور برنامه و فعالیت و شیوه مباحث جلسات ماهانه در شهرستان و هر 3 ما ه یکبار دراستان اشاره و اظهار کرد: اسلام زن را کالا نمی‌داند بلکه او را مربی خانواده و مایه کرامت و تکریم می‌داند.

وی بیان داشت: در دین اسلام خانواده بالاترین جایگاه را دارد و زن از اعضای اصلی خانواده محسوب می‌شود.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غرب در بحث خانواده نمی‌تواند حرفی داشته باشد زیرا به خانواده معتقد نیست و زن را برای امیال و کالا می‌داند و این با فطرت و جایگاه و نقش زن که در قرآن اسلام مشخص، بیان و اشاره شده در تضاد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: خانواده بدون زن معنا ندارد و زن نقش اول و بالاترین نقش را در خانواده داراست.

حجت‌الاسلام وحیدی با اشاره به اینکه سکان اصلی تربیت در دستان زنان است، ادامه داد: همه در جریان هستیم غرب در بحث اخلاق و خانواده کاملاٌ در بحران است و نامی از کانون خانواده و محبت در آن مشاهده نمی‌شود و این بزرگترین ظلم به جامعه بانوان است.

در ادامه بانوان فرهیخته حاضر در جلسه هرکدام پیرامون اهمیت مباحث جلسات بر گسترش فعالیت‌های آموزشی برای شناخت بیشتر نقش خانواده و زنان در تحکیم بنیان خانواده برای اقشار مختلف مردم تاکید کردند.

همچنین بانوان فرهیخته حضرت فاطمه (س) را الگوی عینی و مناسب برای تعالی و تحکیم خانواده و نقش بانوان در جامعه بیان کردند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول