اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تأکید کرد

بکارگیری تمام توان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره خلیج فارس

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: تمام توان و امکانات دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری هر چه بهتر دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در جزیره ابوموسی به کار گرفته شود.

بکارگیری تمام توان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست هماهنگی این جشنواره اظهار داشت: استفاده از هیچ یک از ظرفیت‌ها نباید مورد غفلت واقع شود تا اقتدار ایران اسلامی در این برنامه نیز به نمایش گذاشته شود.

وی با تأکید بر ضرورت غنی‌سازی برنامه‌های این جشنواره افزود: رویکرد اصلی نمایشگاه‌ها، سخنرانی‌ها و دیگر برنامه‌های هنری تدارک دیده شده در این جشنواره فرهنگی و هنری بوده و می‌توان آن را محل اجتماع نخبگان فرهنگی کشور در رشته‌های مختلف دانست.

استاندار هرمزگان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی خلیج فارس در جزیره ابوموسی ادامه داد: این جزیره یکی از اجزای لاینفک خاک جمهوری اسلامی است و این طبیعی است که بخواهیم در ابوموسی یک برنامه فرهنگی هنری را با حضور مقامات و مهمانان برگزار کنیم.

وی گفت: در ابوموسی شرایط و امکانات خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری فراهم است و این جزیره می‌تواند همانند جزایر قشم، کیش و هرمز که معمولاً میزبان برنامه‌های فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی می‌شوند به عنوان یکی از برگزارکنندگان این‌گونه‌ برنامه‌ها برای حوزه فرهنگ و هنر کشور معرفی شود.

عزیزی بیان داشت: برگزاری مراسم روز خلیج فارس در جزیره ابوموسی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های زیبای جزایر و جلوه‌های برجسته این فرصت‌های خوب جغرافیایی ایران اسلامی است.

این مسئول از این جشنواره به عنوان فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌های جزیره ابوموسی در ابعاد ملی و بین‌المللی نام برد و متذکر شد: جزیره ابوموسی با برخورداری از سواحل زیبا،‌ مکان‌های جذاب تفریحی،‌ ظرفیت فرودگاهی و سایر زیرساخت‌های موجود در این جزیره قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری را دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول