اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

انتخابات خانه مطبوعات خراسان شمالی 28 اردیبهشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی از برگزاری دوره جدید انتخابات خانه مطبوعات این استان در 28 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان شمالی 28 اردیبهشت برگزار می‌شود

سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این انتخابات برای مشخص شدن اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مطبوعات خراسان شمالی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی‌های لازم را برای برگزاری این انتخابات دارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی با بیان اینکه این انتخابات در 28 اردیبهشت ساعت 10 صبح در محل مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد برگزار می‌شود، بررسی اساسنامه خانه مطبوعات استان را از دیگر دستور کار این نشست اعلام کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به پیشرفت بالای مجتمع مسکونی خبرنگاران خراسان شمالی در بجنورد افزود: این واحدهای مسکونی در مجتمع الغدیر در حال احداث است و بر اساس برنامه در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

مدیرعامل خانه تعاونی مسکن خبرنگاران بجنورد گفت: پیگیری‌هایی نیز برای اجرای فاز دوم مجتمع مسکونی خبرنگاران استان در حال انجام است.

به گزارش فارس در خانه مطبوعات خراسان شمالی بیش از 200 نفر از فعالان بخش رسانه عضویت دارند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول