اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

هیچ شهیدی گمنام نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ شهیدی گمنام نیست، آنها آمده‌اند تا گمنامی‌ها و سرگشتگی‌ها و گم‌کردگی‌های ما را جبران کنند.

هیچ شهیدی گمنام نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد دانشجو  امروز در پیامی به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه واحد تبریز که توسط حسین صادقی شجاع معاون امور بین الملل این دانشگاه قرائت شد، آورده است: شهیدان روشن‌ترین گواهان روشنایی و رفتن و رسیدن، در پهنه پهناور و ناپیدای کرانه زندگانی هستند.

در بخش دیگر این پیام آمده است: هیچ شهیدی گمنام نیست، آنها آمده‌اند تا گمنامی‌ها و سرگشتگی‌ها و گم‌کردگی‌های ما را جبران کنند و همان ستاره‌های تازگی و تناوری و تابناکی هستند که در کهکشان‌های متحدالمرکز کائنات، تازه به تازه و نو به نو جریان آفرینی و جهان آفرینی می‌کنند.

دانشجو اظهار امیدواری کرده است: ای کاش از این پنجره‌های روشن و رو به خدایی که شهیدان برای ما گشوده‌اند می‌توانستیم با همه استعداد و توانمندی‌های‌مان نور و حضور و ظهور فرصت‌های تازه به تازه دریافت کنیم و جان و جهان خود را به چالاکی و دلپاکی مقتدرانه‌تری برسانیم.

مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام امروز با حضور مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، دانشگاهیان، مسئولان برگزار و در این دانشگاه به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول