اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور عشایر شهرستان فردوس خبر داد

افزایش 3 برابری اعتبارات عشایری فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایر شهرستان فردوس از افزایش سه برابری اعتبارات اختصاص یافته به عشایر این شهرستان خبر داد.

افزایش 3 برابری اعتبارات عشایری فردوس

ولی‌الله داروغه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در سال جاری اعتباری حدود 90 میلیون تومان به پروژه‌های عشایری شهرستان فردوس اختصاص یافت که این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

وی تامین آبرسانی سیار و مرمت چاه‌های مالداری، قنوات، تجهیز و برقی کردن چاه‌های کشاورزی، تامین فانوس خورشیدی، تیغ‌زنی و مرمت راه‌های عشایری را از جمله پروژه‌های اجرایی در سال جاری عنوان کرد.

* مشکلات عشایر فردوس در حال رفع است

رئیس اداره امور عشایر فردوس گفت: با اختصاص اعتبارات جدید به پروژه‌های عشایری مشکلات عشایر شهرستان فردوس تا حدود زیادی مرتفع می‌شود.

داروغه افزود: کمبود اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های عشایری فردوس در سال گذشته سبب شد بسیاری از پروژه‌های تعریف شده اجرایی نشود که با مساعدت مسئولان استانی در سال جاری اعتبارات نسبتاً خوبی به امور عشایر فردوس اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر شهرستان فردوس اگرچه سبب تامین آب مورد نیاز دام در مخازن ذخیره‌ای شد ولی خساراتی نیز به محله‌ها و راه‌های عشایری وارد کرد.

* مشکلات ناشی از سیل عشایر در دست بررسی است

رئیس اداره امور عشایر فردوس یادآور شد: تخریب 45 کیلومتر از راه‌های عشایری منطقه آبدکی، کوه قلعه،انارون و همچنین تلف شدن تعداد 30 راس دام سبک و سنگین از جمله این خسارات است که در حال حاضر مشکلات عشایر پیگیری و در اسرع وقت نیز برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول