اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی خبر داد

تشدید بازرسی‌های اثربخش و برخورد با گران‌فروشان در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: هم‌زمان با تشدید نظارت‌ها و افزایش ذخیره کالاهای اساسی برخورد با متخلفان فضای کسب و کار نیز بیش‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

تشدید بازرسی‌های اثربخش و برخورد با گران‌فروشان در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان با بیان اینکه دغدغه ما پاسخ‌گویی و رفع مشکلات مردم است، اظهار داشت: برخی تغییر قیمت‌‌ها در بازار تابع عواملی نظیر افزایش قیمت عوامل تولید، قیمت‌های جهانی،‌ تغییر نرخ ارز و مانند آن بوده که به افزایش قیمت کالاها منجر شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بین بعضی از افراد فرصت‌طلب با سوءاستفاده از شرایط، اقدام به گران‌فروشی می‌کنند، اظهار داشت: فرآیند بازرسی و نظارت دقیقی برای مقابله با گران‌فروشی و برخورد قاطع با متخلفان و هم‌چنین احقاق حقوق مردم طرح و اجرایی شده است.

صفرزاده از تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر تنظیم بازار استان درخواست کرد فراتر از گفتار، نصیحت و هشدار در عرصه عمل کنترل و نظارت بر بازار را اجرایی کرده و با تعامل و هم‌گرایی بیش از پیش با هر گونه تخلف و بی‌انضباطی در سطح بازار برخورد مقتضی شود.

وی هم‌چنین به منظور اثربخشی هر چه بیش‌تر طرح‌های بازرسی و نظارت، برخورد قاطعانه و سریع با گران‌فروشان و متخلفان را خواستار شد.

تلفن‌های 124 ستاد خبری و سامانه پیام کوتاه 30008124 سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آماده دریافت گزارشات مردمی تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... است.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول