اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن در گفت‏وگو با فارس:

ولایت فقیه جامعه اسلامی را ‌به سوی قلل رفیع موفقیت ‌هدایت می‏کند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: مرجعیت ولایت فقیه با وجود تلاش‏های مستمر دشمنان اسلام همچنان پا بر جای و استوار جامعه اسلامی را با عزت و سربلندی به سوی قلل رفیع موفقیت و سعادت هدایت می‏کند.

ولایت فقیه جامعه اسلامی را ‌به سوی قلل رفیع موفقیت ‌هدایت می‏کند‌

حجت‏الاسلام حسین توسلی امروز در حاشیه حضور در جمع مردم و مسئولان بخش‏های مرکزی تهران و رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: روزی از رهبر معظم انقلاب پرسیدند که زمان دقیق شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کدام است؛ معظم‏له فرمودند که "چه عیبی دارد که شیعیان برای مادر ما هر دو مرحله را اقامه عزا کنند".

وی ادامه داد: در سال‏های اخیر دشمنان تلاش کرده و می‏کنند تا چهره آن بانوی بزرگ اسلام و الگوی زنان مسلمان جهان را مخدوش کنند.

توسلی اضافه کرد: این دشمنان با ذکر موضوعات نادرست و غلطی همچون حضرت زهرا (س) همانند سایر دختران رسول مکرم اسلام (ص) بوده، به ایشان ظلمی روا نشده، آن حضرت به شهادت نرسیده‏اند و وفاتشان طبیعی بوده و ... سعی بر تضعیف جایگاه والای ایشان نزد جوانان شیعه دارند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، عشق به ائمه اطهار (ع) و در رأس آنها بانو فاطمه زهرا (س) را اصلی‏ترین المان، نشانه و شاخصه تشیع خواند.

وی تصریح کرد: اگر از شیعه، عشق و علاقه وافر و بی‏حد و حصر به رسول مکرم اسلام (ص) و آل او و نیز امیر مومنان علی (ع) و آل ایشان را بگیرند، آنگاه تفاوتی بین تشیع و دیگر مسلمانان نمی‏ماند.

توسلی اضافه کرد: افتخار امروز شیعه و تشیع حضور پرچم سرخ عاشورای حسینی بر فراز خانه‏هایشان است تا در نهایت این بیرق مقدس را به دستان متبرک حضرت ولی‏عصر (عج) برسانند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی مرجعیت ولی فقیه، عاشورای سرخ حسینی و انتظار فرج را سه ضلع بدنه تشیع خواند.

وی تصریح کرد: بدنه مقدس تشیع با این سه ضلع آنچنان استوار و مستحکم ایستاده و عشق به ائمه معصومین (ع) را به نحوی در تار و پود و رگ و ریشه خود دوانده است که نفوذ بیگانگان و بدخواهان بدان ناممکن تلقی می‏شود.

توسلی اضافه کرد: مرجعیت ولایت فقیه با وجود تلاش‏های مستمر دشمنان اسلام همچنان پا بر جا و استوار جامعه اسلامی را با عزت و سربلندی به سوی قلل رفیع موفقیت و سعادت هدایت می‏کند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: همه آحاد امت اسلامی تا زمانی که تحت لوای این سه ضلع مقدس یعنی مرجعیت ولی فقیه، عاشورای سرخ حسینی و انتظار فرج باشند هیچ آسیبی به آنها وارد نمی‏شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول