اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

امروز سیمای امام راحل را در مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم‌

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با تاکید بر اجرای فرامین رهبری، گفت: امروز سیمای امام راحل را در مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم.

امروز سیمای امام راحل را در مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید علی اکبر طاهایی بعد از ظهر امروز در نهمین یادواره 43 تن از شهدای دهستان کسلیان سوادکوه که در روستای لاجیم برگزار شد با تاکید بر این مطلب که برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف یادآوری و تلنگری بر ما برای توجه به وظایف‌مان است، گفت: اهتمام به برگزاری مردمی یادواره‌های شهدا باید گسترش یابد.

استاندار مازندران به برگزاری یادواره‌های شهدا و همکاری مردم با آن اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌ها با اهتمام و همکاری مردم بیانگر اعتقاد عمیق آنان به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

وی به بررسی واژه جوانی و جوانمردی در دفاع از دین پرداخت و گفت: جوانی و جوانمردی توامان هستند و جوانمردی تنها منحصر در جوانی نیست.

طاهایی افزود: ابوذر، میثم، عمار و حبیب بن مظاهر جوانمردانی در راه اعتلای دین بودند.

سخنران نهمین یادواره 43 تن از شهدای دهستان کسلیان سوادکوه، دفاع از رهبری را نعمت الهی توصیف کرد و افزود: ما باید در مسیر دفاع از ولایت و اجرای فرمایشات ایشان ثابت‌قدم باشیم و از اوامر نائب امام عصر تبعیت کنیم.

وی به وصیت شهیدان در دفاع از رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: در وصیت‌نامه‌های مختلف شهیدان آمده است که "امام را تنها نگذاریم" و امروز سیما و روش امام راحل را در سیمای مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم.

استاندار مازندران، برگزاری نهمین یادواره دهستان کسلیان را خوب و قابل توجه توصیف کرد و گفت: حضور تا 6 هزار نفر در این یادواره ها و برگزاری مراسم‌های مختلف و پذیرایی این مراسم، جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول