اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد

ارتقاء آموزشکده کشاورزی اهر به دانشکده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز از ایجاد سه رشته کارشناسی با تبدیل آموزشکده کشاورزی به دانشکده خبر داد.

ارتقاء آموزشکده کشاورزی اهر به دانشکده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدتقی علوی صبح امروز در آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر وابسته به دانشگاه تبریز گفت: با فراهم شدن مقدمات لازم برای تبدیل آموزشکده کشاورزی به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از سال تحصیلی جدید نخستین رشته‌های کارشناسی شامل علوم دامی، صنایع غذایی و جنگلداری و منابع طبیعی راه‌اندازی و اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

وی گفت: مطالعات لازم برای ایجاد پنج رشته جدید نیز انجام و در مرحله اقدام است.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های علمی شهرستان و استعدادهای بالقوه در بخش کشاورزی و معدن اظهار امیدواری کرد، دومین دانشکده نیز تحت عنوان دانشکده معدن زیر نظر دانشگاه تبریز در این شهرستان فعال شود.

علوی افزود: مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه یافتگی هر منطقه توسعه علمی و نیروی انسانی تحصیلکرده است که در این راستا شهرستان اهر یکی از قطب‌های مهم دانشگاهی استان است که امیدواریم با تعامل و همفکری شاهد رشد روز افزون علمی و پژوهشی و توسعه مراکز آموزش عالی باشیم.

وی در این جلسه از همراهی و همکاری مسئولان شهرستان به علت تعامل بسیار مثبت برای تقویت این دانشکده قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد؛ در آینده شاهد توسعه همه‌جانبه این دانشکده و تبدیل آن به دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول