اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گالری آرته اصفهان

نمایشگاه عکسی به نفع بیماران هموفیلی برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول گالری آرته اصفهان گفت: نمایشگاه عکسی به نفع بیماران هموفیلی از جمعه در گالری آرته اصفهان برگزار می‏شود.

نمایشگاه عکسی به نفع بیماران هموفیلی برگزار می‏شود

مهزاد مشایخی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سعید محمودی از ناوه نمایشگاه عکسی را به نفع بیماران هموفیلی در اصفهان برگزار می‏کند.

وی با اشاره به اینکه سعید محمودی متولد 1346 تهران است، بیان داشت: این هنرمند عکاسی را از سال 68 هم‏زمان با تحصیل در رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی آغاز کرده است.

مسئول گالری آرته اصفهان با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه جمعه ساعت چهار تا هشت بعد از ظهر است و تا روز چهارشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: عکاسی از بناهای تاریخی و آثار باستانی دل مشغولی اصلی این هنرمند است، هر چند که عکاسی از زندگی مردم و طبیعت ایران نیز از نگاهش دور نمانده است.

مشایخی ادامه داد: حضور در نمایشگاه‏های متعدد گروهی عکس در ایران، هلند، اسپانیا، ترکیه و برگزاری 34 نمایشگاه انفرادی در ایران، کره‌جنوبی، سنگاپور، سوریه، ترکمنستان، فرانسه، بلاروس، ترکیه، تاجیکستان و انگلستان در کارنامه این هنرمند دیده می‏شود.

وی با اشاره به اینکه محمودی از ناوه نشان درجه یک هنر در رشته عکاسی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران دریافت کرده است، بیان داشت: این هنرمند کتاب‏های چاپ شده و در دست چاپ بسیاری دارد که از آن می‏توان به کاشان مروارید کویر، تخت جمشید، بارگاه تاریخ زیبایی‏های ایران، ماسوله، کردستان، کردستان نگین سبز، معماری ایران، ابیانه، یزد، کرمان، در این قطعه از بهشت "حرم مطهر امام رضا(ع)"،شیراز و کاشان مروارید کویر (خشتی) اشاره کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول