اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

ستاد تنظیم بازار برنامه‌های جدی برای پیشگیری از گرانی دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: ستاد تنظیم بازار برنامه‌های جدی را برای پیشگیری از گرانی در پیش دارد.

ستاد تنظیم بازار برنامه‌های جدی برای پیشگیری از گرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد اظهار داشت: بازار از ارکان اقتصاد جوامع است و گرانفروشی در واقع بدبین کردن مردم به نظام است بنابراین به مقابله جدی با گرانفروشی می‌پردازیم تا از اهداف انقلاب و نظام دفاع ‌کنیم.

وی با بیان اینکه پدیده گرانی نادیده گرفتن باورهای جامعه است تصریح کرد: باور مردمی که ریشه در اعتقادات دینی دارد اینکه کاسب فردی است که در راه خدا تلاش می‌کند و حبیب خدا است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: با توجه به اهمیت مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ستاد تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس برنامه‌های جدی را برای مقابله با گرانفروشی و تنظیم بازار در پیش دارد.

جعفری تصریح کرد: در همین راستا مسئولان شهرستان تعامل بیشتری در سال جاری با بازاریان و روسای اتحادیه‌ها خواهند داشت. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس نیز از تشدید بازرسی‌ها در اردیبهشت ماه خبر داد.

سعید میرزایی تصریح کرد: در راستای خود نظارتی بازار برنامه‌ریزی‎هایی انجام شده که برگزاری جلسات با اعضای اتحادیه‌ها و تشکیل گروه‎های نظارت توسط مجمع امور صنفی از مهم‌ترین آنها است.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس 10 هزار واحد صنفی دارد گفت: برچسب‌زدن بر کالاها و بررسی میزان خدمات‎دهی و نظارت بر عرضه کالاها از جمله موارد مورد توجه بازرسان است که مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف و گرانفروشی با سامانه 124 تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس همچنین بر تعامل بیشتر مسئولان شهرستان بر بازاریان تاکید کرد و اذعان داشت: بازاریان در راستای خود نظارتی بازار تعامل خوبی با اداره صنعت، معدن و تجارت دارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول