اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

اداره آب و فاضلاب شهری مادوان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، اداره آب و فاضلاب شهری مادوان افتتاح شد.

اداره آب و فاضلاب شهری مادوان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز در مراسمی که با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار بویراحمد، شهردار و جمعی از مسئولین محلی شهر مادوان برگزار شد، اداره آب و فاضلاب این شهر افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: با توجه به افزایش جمعیت و توسعه فضای شهری، ضرورت عهده‌داری و توسعه خدمات در حوزه آب و فاضلاب در این شهر و روستاهای اقماری اطراف آن احساس می‌شد.

علی‌جان صادق‌پور گفت: با رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیربنایی بر آن شدیم تا مشکلی که از این طریق مردم شهر مادوان و روستاهای اطراف را آزار می‌داد برطرف کنیم.

وی افزود: به همین منظور خدمات آبرسانی شهرهای مادوان، چیتاب و پاتاوه را از آب و فاضلاب روستایی منفک و زیر پوشش خدمات آبرسانی آبفای شهری قرار دادیم.

صادق‌پور با ابراز خرسندی از گره‌گشایی از مشکلات مردم این شهر در حوزه آبرسانی افزود: خدا را شاکریم که این فرصت مغتنم نصیب ما شد که بتوانیم چون قطره‌ای در دریای جوشان خدمت به خلق سهیم باشیم و در این راه کمر همت بسته‌ایم و به لطف پروردگار و همکاری همکاران پرتلاش لحظه‌ای درخصوص خدمت بی‌منت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

در ادامه معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن برشمردن مزایای مثبت این اقدام، با استقبال از چنین حرکت‌هایی که نفس آن تعدیل مشکلات مردم و خدمات‌رسانی به هم استانی‌ها است، از زحمات همه متولیانی که به گونه‌ای در این اقدام دخیل بوده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم محمدزمان پاراد که از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر مادوان منصوب شده بود، طی گزارشی از چگونگی وضعیت موجود آبرسانی در این شهر اظهار داشت: شهر مادوان و روستاهای اقماری آن با جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 500 خانوار به وسیله دو حلقه چاه آهکی و یک مخزن هزار مترمکعبی پوشش داده ‌شده که با توجه به توسعه فضای شهری در آینده نمی‌توان به وضعیت موجود اکتفا کرد.

وی تصریح کرد: همانگونه که مستحضرید نیازمند اقدامات جدی‌تر و همیاری و همکاری همه اقشار مردم این شهر و مسئولان هستیم.

 سرپرست آب و فاضلاب مادوان گفت: با توجه به اینکه طول خط انتقال آبرسانی در این شهر به 13 هزار و 850 متر می‌رسد، اما در نقاطی از این شهر دارای مشکل شبکه‌گذاری هستیم که امیدواریم مسئولین آب و فاضلاب شهری و محلی در این خصوص و نیز در جهت جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز موجود در این حوزه نهایت همکاری را با این اداره داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول