اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شیرگاه مازندران:

مشکل چندین ساله آب آشامیدنی شیرگاه حل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش شیرگاه گفت: مشکل چندین ساله آب آشامیدنی شیرگاه با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی حل می‌شود.

مشکل چندین ساله آب آشامیدنی شیرگاه حل می‌شود

یدالله پیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به موانع توسعه این بخش به رایزنی‌های مختلف با مسئولان شهرستانی و استانی اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن طرح مجتمع آبرسانی به لفور شیرگاه به بیش از 4 هزار نفر از مردم منطقه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش شیرگاه، افزود: طرح مجتمع آبرسانی به لفور شیرگاه با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد و برای بهره‌‌برداری از آن نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر مسئولان است.

وی به زمان‌بندی این طرح اشاره کرد و ادامه داد: زمان‌بندی این طرح سه ساله با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال اعلام شده است.

پیاب به مشکل آب آشامیدنی منطقه لفور اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن طرح مجتمع آبرسانی به لفور مردم 14 روستا از آن بهره‌مند می‌شوند و یکی از موانع توسعه این منطقه حل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش شیرگاه به احداث 100 کیلومتر خط انتقال برای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: 16 واحد ایستگاه پمپاژ و 16 باب مخزن زمینی برای این طرح مورد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: آب این مجتمع آبرسانی از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی لفور تامین می‌شود و مشکل چندین ساله آب آشامیدنی این منطقه حل می‌شود.

پیاب، خواستار تسریع برای حل موانع توسعه بخش شیرگاه شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول