اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

روحانیت در ردیف نخست فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: روحانیان در ردیف نخست فضاهای فرهنگی هستند و نقش مسجد در امر فرهنگ‌سازی مهم و تاثیرگذار است.

روحانیت در ردیف نخست فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به تحریم ایران در سطح بین‌الملل اظهار داشت: خیانت‌های استکبار بر علیه دین و مسلمانان فراموش نمی‌شود و قرآن کریم نیز مجازات ظالمان را سخت و برای آن‌ها عذاب الهی در روز قیامت وعده داده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم افزود: قرآن کریم پرورش را قبل از آموزش توصیه می‌کند و معلم قبل از آنکه معلم باشد باید انسانیت و رفتار صحیح انسانی را به دانش‌آموزان بیاموزد.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی کار ضمن ارج نهادن به مقام کارگران آن‌ها را جزو سرمایه‌های انسانی کشور دانست و ابراز داشت: کسب روزی حلال باید در زندگی کارگران و کارفرمایان نمایان باشد.

وی همچنین با اشاره به هفته شهروند نیز گفت: سال گذشته مسیر خوب و مناسبی در زمینه فرهنگ شهروندی در جهرم طی شد و متولیان امر فرهنگ باید در این زمینه تلاش کرده و برای پیشرفت و سربلندی این شهرستان از هیچ فعالیتی دریغ نکنند.

دژکام خاطرنشان کرد: روحانیان در ردیف نخست فضاهای فرهنگی هستند و نقش مسجد در امر فرهنگ‌سازی مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول