اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

وجود 88 پروژه ناتمام ورزشی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از وجود 88 پروژه نیمه‌کاره در سطح استان زنجان خبر داد.

وجود 88 پروژه ناتمام ورزشی در استان زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را در سطح استان زنجان 84 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: 50 میلیارد تومان از این اعتبار ملی و بقیه از اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه از مجموع 88 پروژه ورزشی نیمه‌کاره، پروژه‌های بزرگ هستند، افزود: استخر قهرمانی، پیست دوچرخه سواری، استخرهایی در شهرهای صائین قلعه، سلطانیه، ابهر و هیدج، ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان هشت پروژه‌ بزرگ در دست احداث هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمام موجود در سطح استان زنجان را متفاوت اعلام کرد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها بین سه تا 13 میلیارد تومان است.

وی به برنامه استان زنجان برای بهره‌برداری از 30 پروژه تا پایان سال جاری اشاره کرد و اضافه کرد: اگر بودجه لازم تامین شود، استان توان تکمیل و بهره‌برداری از 50 پروژه را نیز دارد.

رحمانی درصد پیشرفت 30 پروژه‌ ورزشی که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، را بین 35 تا 90 درصد عنوان کرد.

وی به طرح مهر ماندگار که از طرف دولت برای اتمام پروژه‌های ناتمام دولت در سال جاری اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان نیز در بین طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان زمان اعلام شده برای افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری را هفته دولت عنوان و اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان قبل از تکمیل کامل این پروژه آن را افتتاح نمی‌کند.

وی به تجربه افتتاح قبل از تکمیل‌شدن مجموعه مادران و کودکان شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه به دلیل نداشتن حصار تاکنون قابلیت استفاده برای بانوان را نداشته است.

رحمانی با بیان اینکه حصارکشی مجموعه مادران و کودکان در حال انجام است، تاکید کرد: مجموعه مادران و کودکان به‌زودی با تمام شدن حصارکشی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره ورزش‌هایی که سالن تخصصی ندارند، گفت: در حال حاضر ورزش‌هایی به مانند گلف در زنجان سالن تخصصی ندارند که آنها هم سالن‌های تمرینی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان استاندارد کردن فضاهای ورزشی را از برنامه‌های استان زنجان اعلام کرد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی خانه فرهنگی جوانان زنجان اضافه کرد: پیمانکار پروژه مشخص شده است و عملیات اجرایی آن از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

رحمانی اعتبار اولیه لازم برای احداث خانه فرهنگی جوانان زنجان را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمان آغاز سایت ورزش‌های زمستانی چلگان در زنجان تصریح کرد: کار مطالعاتی پروژه آغاز شده است ولی چون پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی در سطح استان وجود دارد، به همین دلیل ترجیح داده می‌شود تا عملیات اجرایی آن آغاز نشود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول