اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

معرفی ظرفیت گردشگری روستای "درین" عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: روستای درین از توابع بخش مرکزی عنبرآباد از ظرفیت‌های فراوان گردشگری برخوردار است و باید در راستای جذب گردشگران اقدامات مؤثری انجام شود.

معرفی ظرفیت گردشگری روستای "درین" عنبرآباد

ولی‌محمد مشایخی امروز در حاشیه بازدید از آبشار روستای درین شهرستان عنبرآباد در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دو آبشار مرتفع در استان کرمان وجود دارد که هر دوی آنها در این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: آبشار درین با ارتفاع بیش از 100 متر پس از آبشار رودفرق با ارتفاع 176 متر به عنوان جاذبه‌های گردشگری شهرستان عنبرآباد مطرح هستند.

مشایخی تصریح کرد: روستای درین از ظرفیت‌های فراوانی مانند باغ‌های سردسیری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، برخوردار است.

وی ابراز داشت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنبرآباد تلاش کنند تا در راستای جذب گردشگران اقدامات مؤثری انجام دهند.

مشایخی بیان داشت: عدم تبلیغات به موقع از طریق نهادهای اجرایی مربوطه موجب شده است، این مکان خوش آب و هوا با وجود آبشار زیبا، باغ‌های سرسبز، درختان تنومند چنار و رودخانه پرآب هنوز ناشناخته بماند.

فرماندار عنبرآباد گفت: دستگاه‌های اجرایی مسئول باید در این راستا برنامه‌ریزی صحیح انجام دهند تا مردم شهرستان بتوانند از این مکان‌های زیبا به نحو مطلوب استفاده کنند.

مشایخی عنوان کرد: باید زمینه حضور گردشگران را فراهم کرد تا کسانی که قصد دارند به این مناطق سفر کنند از بهترین امکانات برخوردار باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول