اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

ارائه طرح تشکیل ساخت و برپایی دیواره صخره‌نوردی در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه طرح تشکیل باشگاه مربیان و ساخت و برپایی دیواره صخره‌نوردی در مرکز استان مازندران خبر داد.

ارائه طرح تشکیل ساخت و برپایی دیواره صخره‌نوردی در مازندران

مهدی ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره شاخصه‌های عملکرد جمعیت هلال احمر مازندران در حوزه آموزش بیان داشت: برگزاری 178 دوره آموزش مهارت‌های داوطلبی، 17 دوره آموزش کوتاه مدت و ضمن خدمت ویژه کارکنان، ‌28 دوره آموزش عمومی امداد، ‌31 دوره آموزش عمومی نجات، 16 دوره آموزش‌های تخصصی امداد و نجات، میزبانی دو دوره تربیت مربی کشوری و یک دوره آموزشی آشنایی با نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و استراتژی 2020 از دیگر اقدامات این جمعیت در سال گذشته بوده است.

وی همچنین درباره ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیازهای محلی نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده بیش از 15 هزار نفر در حوزه‌های مختلف اعم از روستایی و شهری این آموزش‌ها را فرا گرفتند.

ولی‌پور پیگیری اهدای زمین 50 هکتاری در خلیل‌شهر و زمین 30 هکتاری در سوادکوه برای احداث مراکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات شمال کشور، ارائه طرح تشکیل باشگاه مربیان و ساخت و برپایی دیواره صخره‌نوردی در مرکز استان و همچنین امضای چند تفاهمنامه با دستگاه‌های اجرایی استان از جمله اداره کل امور زندان‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای همکاری و توسعه آموزش‌های امداد و نجات را از دیگر اقدامات این جمعیت در حوزه آموزش در سال گذشته عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش عالی هلال مازندران اعلام کرد: این مرکز در حال حاضر در دو رشته امداد سوانح و آتش‌نشانی و اطفای حریق دارای 94 نفر دانشجو است.

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های امدادی، محور تمامی فعالیت‌های این جمعیت است.

وی اذعان دشت: در سال جدید نیز برنامه‌های متنوعی برای ارتقای شاخصه‌های کمی و کیفی آموزش در تمام سطوح اعم از ادارات و کارخانجات و همچنین مناطق روستایی و شهری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول