اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع):

سپاه در دفاع از ارزش‌های اسلامی ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: سپاه در همه عرصه‌ها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده است و ذره‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید.

سپاه در دفاع از ارزش‌های اسلامی ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در همایش تجلیل از مقام علمی آیت الله مصباح یزدی گفت: خداوند را شکر می‌گوییم که نعمتی چون آیت الله مصباح یزدی را بر ما ارزانی داشته و میزبان ایشان در جمع پاسداران هستیم.

وی ابراز داشت: ایشان در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور داشته‌اند و فعالانه در عرصه‌های انقلاب به این نظام مقدس خدمت رسانی کرده‌اند.

مهدوی‌نژاد تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی با پرچم‌داری خود خاری در چشم دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) تاکید کرد: پاسداران سپاه علی ابن ابیطالب(ع) به عنوان حلقه‌های سپاه پاسداران از روزهای اول انقلاب اسلامی همگام با مردم ایران در مسیر امام و ولایت گام برداشته‌اند و این را برای خود افتخار می‌دانند.

وی تصریح کرد: سپاه در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره‌ای کوتاه نیامده و در دوران دفاع مقدس نیز خوش درخشید.

مهدوی‌نژاد با اشاره به تقدیم شش هزار شهید استان قم در راه ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: در بین این شهیدان ستارگانی همچون شهید زین‌الدین و دیگران می‌درخشد که نقش موثری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اقدامات موثر سپاه در دوره‌های مختلف گفت: سپاه در دوران مختلف بعد از جنگ در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در دوران سازندگی توانست گام‌های موثری بردارد.

وی تاکید کرد:  علاوه بر این سپاه در مسائل فرهنگی نیز تلاش کرده و زمانی که مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی سخن به میان آوردند، سپاه در این عرصه نیز وارد عرصه شد.

مهدوی ‌نژاد ابراز داشت:  سپاه علی ابن ابیطالب(ع) همگام با مردم فهیم قم در عرصه‌های مختلف حاضر شده و از حریم امامت و ولایت پاسداری کرده است.

وی با اشاره به حضور نیروهای سپاه در منطقه عمومی سردشت گفت: سپاه علی بن ابیطالب پاسداری از این مناطق را نیز در دست دارد و با شهادت 10 نفر از نیروهای خود توانسته این منطقه را در تصرف خود قرار داده و از مرزهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) تاکید کرد: سپاه در کنار همه مسائل خود به مسائل نظامی نیز توجه کرده و توانسته افتخارهای بسیاری را نیز در این عرصه به دست آورد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به حضور بسیجیان در کشور گفت: خیل عظیم این نیروهای مخلص نیازمند عالمان و اندیشمندانی هستند که راه را به آنها نشان داده تا دچار مشکل و اشتباه نشوند.

وی تاکید کرد: نشان دادن این راه‌ها موجب می‌شود تا فرمایش مقام معظم رهبری را بسیجیان بهتر درک کرده و در مسیر تحقق منویات ایشان گام بردارند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به فتنه‌های دشمن در این عصر گفت: دشمنان می‌خواهند از هر ترفندی برای غبار آلود کردن جامعه استفاده کرده و باید ستارگانی در جامعه باشند تا راه را به مردم نشان داده تا از فتنه‌ها به سلامت عبور کنند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام گفت: با سپری شدن عمر انقلاب اسلامی شاهد هجمه‌های گوناگون دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران هستیم اما آنها هرچه تلاش می‌کنند تلاش آنها اثری نخواهد داشت.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول